Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00370054/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00442118/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-25
- 2025/BZP 00392573/01 - Wynik z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00400934/01 - Wynik z dnia 2025-09-02
- 2025/BZP 00414869/01 - Wynik z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598488300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03bdb10a-d144-471f-9232-c82e9947b56d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03bdb10a-d144-471f-9232-c82e9947b56d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031215/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) Priorytetu 5 Fundusze Europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.RZP.271.30.2025.RMN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214499,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”;4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 731,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia sali dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”;4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31521000-4 - Lampy
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158300-5 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia – mebli dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”;4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 56784,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”;4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 15914,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 9 im. Kmdra Por. Stanisława Hryniewieckiego w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”;4.5.3.) Główny kod CPV: 42214110-3 - Grille
4.5.5.) Wartość części: 892,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 72900,81 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach”.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 608,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253488,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INBAR Firma Handlowo-Usługowa Katarzyna Bartołd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832759258
7.3.3) Ulica: Wenus 10
7.3.4) Miejscowość: Straszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach"
- Wycinka 27 sztuk drzew wraz z frezowaniem na terenie powiatu słupskiego, zgodnie z załączonym wykazem drzew objętych usługą
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
- Dostawa, montaż i konfiguracja 10 kompletów fabrycznie nowych cyfrowych syren alarmowych.
- Opracowanie dok. projekt. przebudowy odcinków kluczowych dr. układu komunikacyjnego M.Słupska z podziałem na zad: Zad 1 ul. Kołłątaja, Zad 2 ul. Lutosławskiego i Poznańskiej, Zad 3 ul. Poniatowskiego
- Zakup pojazdu pogotowia technicznego (zaplecza techniczno - wartsztatowego)
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa sprzętu audiowizualnego i urządzeń specjalistycznych do trzech placówek oświatowych (cz. I i II)
- Dostawa defibrylatora AED.
- Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych (II)
- Dostawa wyposażenia medycznego
- Dostawa sprzętu w ramach zadania: Edukacyjne wsparcie dla Szkoły Podstawowej w Książkach
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





