eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racławice › Remonty cząstkowe dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830414064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 15

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158415416

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58db7f6f-522d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58db7f6f-522d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021777/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty cząstkowe dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.AZ.2530.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183008,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg powiatowych”
Zakres prac będzie obejmował:
1) Remont placu na Bazie Obwodu Drogowo - Mostowego w Harasiukach:
 wykonanie rozściełaczem podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm;
 skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową;
 wykonanie rozściełaczem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) beton asfaltowy AC11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Remont dróg masą mineralno - asfaltową:
 Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy
5 cm bez odwiezienia urobku;
 skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową;
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, warstwa ścieralna, grubość warstwy 5 cm po zagęszczeniu.
3) Poszerzenie jezdni na łukach:
 Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. II-IV, głębokość 32 cm, szerokość zmienna od 0,2 m do 1,0 m;
 Skropienie ręczne warstw niebitumicznych emulsją asfaltową;
 Skropienie ręczne warstw bitumicznych emulsją asfaltową;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 20-63 mm, gr. warstwy 20 cm;
 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W, warstwa wiążąca, grubość warstwy 6 cm po zagęszczeniu
 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S, warstwa ścieralna, grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu;
4) Dostosowanie przejść dla pieszych dla niepełnosprawnych:
 rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej;
 wykonanie nawierzchni z płyt wskaźnikowych z wypustkami koloru żółtego, betonowych o wym. 30x30x8 na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem;
 wykonanie nawierzchni z płyt wskaźnikowych z wypustkami koloru białego, betonowych o wym. 30x30x8 na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem;
Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego zakresu robót, o których mowa w pkt 3. W przypadku niewykorzystania całości przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
Zakres rzeczowy remontów obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: prace geodezyjne, zajęcie pasa drogowego, projekt organizacji ruchu, prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac, zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, nadzór nad mieniem i ubezpieczenie terenu budowy, utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, natychmiastowe, docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbioru robót, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego, czynny udział w odbiorach. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji.
W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w przedmiarze robót. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zamawiający, stosowanie do art. 95 ust. 1, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 1465) – wykonywanie prac fizycznych objętych zakresem zamówienia oraz operatorów sprzętu, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17.05.1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne.
1) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 13 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 13 ppkt 7).
2) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt 13, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 13 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się:
a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 13 ppkt 2,
b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 13.
4) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 13.
5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 13 ppkt 2, 3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w umowie.
6) W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt 13 ppkt 2, 3 pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt 13 pkt 2, 3
7) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w pkt 13, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w pkt 13 dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o których mowa w pkt 13. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225210,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225210,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225210,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Waldemar Płeszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292828652

7.3.3) Ulica: Sandomierska 20aB/9

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225210,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.