Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381772/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja dwóch 5-dniowych wyjazdowych, stacjonarnych turnusów profilaktycznych dla mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska
1.3.) Oddział zamawiającego: SAKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360980778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 598 52 37
1.5.8.) Numer faksu: 62 598 52 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sako-info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sako-info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2cb5352-0e31-40e3-9a38-e177728b165c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja dwóch 5-dniowych wyjazdowych, stacjonarnych turnusów profilaktycznych dla mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2cb5352-0e31-40e3-9a38-e177728b165c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „IntegrujeMY, AktywizujeMY mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej”, realizowanego w ramach Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działania 6.18. Integracja i aktywizacja społeczna oraz wsparcie potencjału w ramach ZIT programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAKO-WK.251.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch 5-dniowych wyjazdowych, stacjonarnych turnusów profilaktycznych dla mieszkańców Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej w położonej atrakcyjnej turystycznie - podgórskiej lub górskiej miejscowości uzdrowiskowej, zlokalizowanej na terenie województwa Dolnośląskiego w Polsce, w hotelu/ośrodku o określonym standardzie, w terminie wskazanym w SWZ, dla ogółem 100 uczestników (50 uczestników na jeden turnus).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209323,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209323,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209323,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321023030
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8 lok.215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209323,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy al. ks. Jerzego Popiełuszki 4.
- Wydanie monografii naukowych
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
- SZP/243-305/2025 Usługa gastronomiczno-hotelowa dla uczestników Seminarium Naukowo-Technicznego Wrocławskie Dni Mostowe
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





