Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395236/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów gastronomicznych - 79/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów gastronomicznych - 79/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b306d8a-5224-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 ZAKUP SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86619,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów gastronomicznych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami, asortymentem, ilościami i wymaganiami.
►Zamówienie obejmuje dostawę:
- w zakresie podstawowym: maszynka do mielenia mięsa i rozdrabniania warzyw, szt. 3; zgrzewarka do tacek, szt. 4; podgrzewacz indukcyjny okrągły, szt. 8; pirometr IR do żywności z sondą penetracyjną, szt. 15; taca z poliwęglanu, szt. 15; taca kwadratowa z melaminy , szt. 15; taca prostokąta GN 1/4 z melaminy, szt. 20; ekspozytor - trybuna okrągły, szt. 8; ekspozytor - trybuna kwadratowy, szt. 8; matryca na pojemnik jednokomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 8; matryca na pojemnik dwukomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 8; matryca na pojemnik trzykomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 8; matryca na okrągły pojemnik 165 mm do zgrzewarki AG02E, szt. 8; widelec do serwowania, szt. 80; łyżka do serwowania perforowana, szt. 80; łyżka do serwowania , szt. 80; termos stołowy z klapką 1,5l, szt. 30; łyżka stołowa, szt. 1000; nóż stołowa, szt. 1000; widelec stołowa, szt. 1000;
- zakresie opcji do łącznej wartości opcji: 29.210,04 zł(orientacyjne ilości): maszynka do mielenia mięsa i rozdrabniania warzyw, szt. 1; zgrzewarka do tacek, szt. 1; podgrzewacz indukcyjny okrągły, szt. 2; pirometr IR do żywności z sondą penetracyjną, szt. 5; taca z poliwęglanu, szt. 5; taca kwadratowa z melaminy , szt. 5; taca prostokąta GN 1/4 z melaminy, szt. 10; ekspozytor - trybuna okrągły, szt. 4; ekspozytor - trybuna kwadratowy, szt. 4; matryca na pojemnik jednokomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 4; matryca na pojemnik dwukomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 4; matryca na pojemnik trzykomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 4; matryca na okrągły pojemnik 165 mm do zgrzewarki AG02E, szt. 4; widelec do serwowania, szt. 20; łyżka do serwowania perforowana, szt. 20; łyżka do serwowania , szt. 20; termos stołowy z klapką 1,5l, szt. 20; łyżka stołowa, szt. 400; nóż stołowa, szt. 400; widelec stołowa, szt. 400.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii.
2) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego i producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach zarówno w zakresie podstawowym jak i opcjonalnym.
4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanych przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć, rozładować oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu (znajdującego się na parterze budynku wyposażonego w rampę) wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
7) Przedmiot zamówienia powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38413000-3 - Pirometry
39299000-4 - Wyroby szklane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82515,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96881,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82515,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SWISSPOL-LTD" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8940007657
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111725,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
- Remont drogi gminnej nr 040143 C Hanowo - Hanowo od km 0+000 do km 0+916,38
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant"przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
więcej: Pirometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.