eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa sprzętów gastronomicznych - 79/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów gastronomicznych - 79/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów gastronomicznych - 79/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b306d8a-5224-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 ZAKUP SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 79/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86619,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów gastronomicznych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami, asortymentem, ilościami i wymaganiami.
►Zamówienie obejmuje dostawę:
- w zakresie podstawowym: maszynka do mielenia mięsa i rozdrabniania warzyw, szt. 3; zgrzewarka do tacek, szt. 4; podgrzewacz indukcyjny okrągły, szt. 8; pirometr IR do żywności z sondą penetracyjną, szt. 15; taca z poliwęglanu, szt. 15; taca kwadratowa z melaminy , szt. 15; taca prostokąta GN 1/4 z melaminy, szt. 20; ekspozytor - trybuna okrągły, szt. 8; ekspozytor - trybuna kwadratowy, szt. 8; matryca na pojemnik jednokomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 8; matryca na pojemnik dwukomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 8; matryca na pojemnik trzykomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 8; matryca na okrągły pojemnik 165 mm do zgrzewarki AG02E, szt. 8; widelec do serwowania, szt. 80; łyżka do serwowania perforowana, szt. 80; łyżka do serwowania , szt. 80; termos stołowy z klapką 1,5l, szt. 30; łyżka stołowa, szt. 1000; nóż stołowa, szt. 1000; widelec stołowa, szt. 1000;
- zakresie opcji do łącznej wartości opcji: 29.210,04 zł(orientacyjne ilości): maszynka do mielenia mięsa i rozdrabniania warzyw, szt. 1; zgrzewarka do tacek, szt. 1; podgrzewacz indukcyjny okrągły, szt. 2; pirometr IR do żywności z sondą penetracyjną, szt. 5; taca z poliwęglanu, szt. 5; taca kwadratowa z melaminy , szt. 5; taca prostokąta GN 1/4 z melaminy, szt. 10; ekspozytor - trybuna okrągły, szt. 4; ekspozytor - trybuna kwadratowy, szt. 4; matryca na pojemnik jednokomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 4; matryca na pojemnik dwukomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 4; matryca na pojemnik trzykomorowy do zgrzewarki AG02E, szt. 4; matryca na okrągły pojemnik 165 mm do zgrzewarki AG02E, szt. 4; widelec do serwowania, szt. 20; łyżka do serwowania perforowana, szt. 20; łyżka do serwowania , szt. 20; termos stołowy z klapką 1,5l, szt. 20; łyżka stołowa, szt. 400; nóż stołowa, szt. 400; widelec stołowa, szt. 400.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii.
2) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego i producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach zarówno w zakresie podstawowym jak i opcjonalnym.
4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanych przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć, rozładować oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu (znajdującego się na parterze budynku wyposażonego w rampę) wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
7) Przedmiot zamówienia powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38413000-3 - Pirometry

39299000-4 - Wyroby szklane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82515,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96881,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82515,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SWISSPOL-LTD" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8940007657

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111725,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy w Sekcji VIII to maksymalna cena całkowita brutto umowy z wykorzystaniem prawa opcji, która stanowi 111.725,09 zł (zakres podstawowy brutto: 82.515,05 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 29.210,04 zł).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.