Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00390873/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w Gminie Karczmiska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 17
1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026
1.5.8.) Numer faksu: 81 8287026 w. 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.karczmiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.karczmiska.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych w Gminie Karczmiska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70da6c93-4acc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029841/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont dróg gminnych w Gminie Karczmiska.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390873/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.12.2022.GM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. "Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Głusko Małe, gm. Karczmiska, działka nr ewid. 246/3, obręb 05-Głusko Małe".Zakres prac:
profilowanie i zagęszczenie podłoża – 128,80 m2
wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 8 cm – 128,20 m2
mechaniczne oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowę emulsją asfaltową – 112,50 m2
wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm –112,50 m2
regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 19718,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej gruntowej nr 113418L - droga położona w granicach administracyjnych wsi Uściąż Kolonia–Uściąż”;Zakres prac:
- wykonanie wykopów z transportem urobku – 121,20 m2,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża – 100,50 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63 mm, warstwa o gr. 15 cm – 5225,00 m2,
- wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych frakcji 4-31,5 mm, warstwa o gr. 15 cm z powierzchniowych utrwaleniem – zawałowaniem i miałowaniem – 4 892,50 m2,
- uzupełnienie ubytków w nawierzchni z żużla stalowniczego w technologii destruktu asfaltowego – 1119,00 m2,
- uzupełnienie poboczy gruntowych wraz z zagęszczeniem – 483,00 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 506108,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19718,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24980,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19718,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAFDAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162837051
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 7
7.3.4) Miejscowość: KURÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 24-170
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19718,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506108,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649632,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506108,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAFDAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162837051
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 7
7.3.4) Miejscowość: KURÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 24-170
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506108,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.