eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiBudowa systemu monitoringu wizyjnego w Gminie Komorniki



Og³oszenie z dnia 2022-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa systemu monitoringu wizyjnego w Gminie Komorniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/669500

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa systemu monitoringu wizyjnego w Gminie Komorniki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d2aa956-3fe3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00440826

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019141/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Budowa systemu monitoringu Gminy Komorniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00372713/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 481760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV w gminie Komorniki. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub dwie czê¶ci.
- I czê¶æ obejmuje budowê monitoringu wizyjnego CCTV w m. Plewiska na ulicach Fabianowskiej, Grunwaldzkiej, Kupieckiej, Zachodniej, Cichej oraz przy³±czenie kamer do Centrum Monitoringu Wizyjnego w Plewiskach,
2. Szczegó³owy zakres robót, zgodnie z którymi nale¿y wykonaæ prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ, a tak¿e za³±cznik nr 3a do umowy (w zakresie czê¶ci I).
3. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na p³ycie CD i przekazania jej Zamawiaj±cemu.
4. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 10a (w zakresie czê¶ci I),
5. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) w zakresie czê¶ci I i nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) w zakresie czê¶ci II, natomiast w wypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 400 000,00 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych), wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
6. Informacje dotycz±ce zastosowania wyrobów, materia³ów i technologii równowa¿nych.
W przypadku u¿ytych w dokumentacji postêpowania nazw materia³ów nale¿y je rozumieæ jako przyk³adowe – o parametrach po¿±danych przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza w ka¿dym wypadku u¿ycie materia³u równowa¿nego pod wzglêdem g³ównych (istotnych) parametrów technicznych i u¿ytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jako¶ci, trwa³o¶ci, funkcjonalno¶ci oraz kompatybilno¶ci z pozosta³ymi materia³ami u¿ytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne s± jedynie takie zmiany materia³ów, które mieszcz± siê w ramach zawartych rozwi±zañ konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów potwierdzaj±cych parametry materia³ów i urz±dzeñ. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwi±zañ lub materia³ów równowa¿nych Wykonawca ma obowi±zek opisaæ je szczegó³owo w ofercie oraz wykazaæ ich równowa¿no¶æ. W takim wypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w ka¿dym systemie referencji technicznych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowi±zany udowodniæ poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zaoferowane urz±dzenia i materia³y równowa¿ne musz± posiadaæ stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy Zamawiaj±cy stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych ni¿ej wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty ziemne, rozbiórkowe, prace zwi±zane z budow± monitoringu i wbudowaniem kabli elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz odtworzeniem nawierzchni oraz operatorzy sprzêtu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71314100-3 - Us³ugi elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 179974,56 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV w gminie Komorniki. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub dwie czê¶ci.
II czê¶æ obejmuje budowê monitoringu wizyjnego CCTV w m. Komorniki na ulicach Jeziornej, M³yñskiej, Sadowej, Stawnej, ¯wirowej, Zak³adowej oraz przy³±czenie kamer do Centrum Monitoringu Wizyjnego w Komornikach.
2. Szczegó³owy zakres robót, zgodnie z którymi nale¿y wykonaæ prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ, a tak¿e za³±cznik nr 3b do umowy (w zakresie czê¶ci II).
3. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na p³ycie CD i przekazania jej Zamawiaj±cemu.
4. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 10b (w zakresie czê¶ci II) do SWZ.
5. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) w zakresie czê¶ci I i nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) w zakresie czê¶ci II, natomiast w wypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 400 000,00 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych), wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
6. Informacje dotycz±ce zastosowania wyrobów, materia³ów i technologii równowa¿nych.
W przypadku u¿ytych w dokumentacji postêpowania nazw materia³ów nale¿y je rozumieæ jako przyk³adowe – o parametrach po¿±danych przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza w ka¿dym wypadku u¿ycie materia³u równowa¿nego pod wzglêdem g³ównych (istotnych) parametrów technicznych i u¿ytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jako¶ci, trwa³o¶ci, funkcjonalno¶ci oraz kompatybilno¶ci z pozosta³ymi materia³ami u¿ytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne s± jedynie takie zmiany materia³ów, które mieszcz± siê w ramach zawartych rozwi±zañ konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów potwierdzaj±cych parametry materia³ów i urz±dzeñ. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwi±zañ lub materia³ów równowa¿nych Wykonawca ma obowi±zek opisaæ je szczegó³owo w ofercie oraz wykazaæ ich równowa¿no¶æ. W takim wypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej oraz w ka¿dym systemie referencji technicznych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w dokumentach jest obowi±zany udowodniæ poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zaoferowane urz±dzenia i materia³y równowa¿ne musz± posiadaæ stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych w dokumentacji projektowej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy Zamawiaj±cy stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych ni¿ej wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty ziemne, rozbiórkowe, prace zwi±zane z budow± monitoringu i wbudowaniem kabli elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz odtworzeniem nawierzchni oraz operatorzy sprzêtu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32240000-7 - Kamery telewizyjne

32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo

34971000-4 - Urz±dzenia bezpo¶redniego monitorowania

35120000-1 - Systemy i urz±dzenia nadzoru i bezpieczeñstwa

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 301785,42 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 210699,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 210699,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210699,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLTEL Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362133433

7.3.3) Ulica: ul. Kaliska 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 210699,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 353010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 353010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLTEL Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362133433

7.3.3) Ulica: ul. Kaliska 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 353010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.