eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Przebudowa i rozbudowa dróg w miejscowości Jelna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa dróg w miejscowości Jelna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa dróg w miejscowości Jelna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be38d65b-3a4a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057690/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa i rozbudowa dróg w miejscowości Jelna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104830R w miejscowości Jelna

1) Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- przebudowę nawierzchni jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy – kruszywo łamane.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 800573,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104715R od km 0+003,50 do km 0+758,00 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci w m. Jelna"

1) Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- odhumusowanie pasa drogowego w części sąsiadującej z nawierzchnią jezdni,
- wycinkę drzew wraz z karczowaniem pni oraz usunięcie zieleni niskiej w postaci punktowych krzewów i zakrzaczeń,
- wykonanie robót ziemnych, tj. wykopów i nasypów drogowych celem uksztaltowania korpusu projektowanej drogi w terenie,
- wykonanie nowej jezdni odcinka drogi gminnej 104715R objętej opracowaniem o nawierzchni bitumicznej wraz z ze ścieżką rowerową o nawierzchni bitumicznej usytuowanej przy prawej krawędzi jezdni,
- wykonanie zatoki autobusowej oraz peronu o nawierzchni z kostki brukowej po stronie lewej,
- wykonanie kompleksowego systemu odwodnienia drogi składającego się z odcinków kanalizacji szczelnej zamkniętej, ścieków z korytek betonowych prefabrykowanych (kanalizacji otwartej) z odprowadzeniem wód do projektowanych studni chłonnych,
- przebudowę/budowę zjazdów indywidualnych do nieruchomości gruntowych sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym,
- przebudowę oświetlenia ulicznego, budowę oświetlenia przejścia dla pieszych oraz dojścia do zatoki autobusowej poprzez ustawienie niezależnych (autonomicznych) lamp solarnych,
- zabezpieczenie sieci gazowej, teletechnicznej
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, w tym przejścia dla pieszych,
- obsianie traw, prace wykończeniowe i porządkowe.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1380329,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Na realizację części 2 zamówienia wpłynęły następujące oferty:
1) Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Drogowego M-Via, ul. Przemysłowa 13, 37-450 Stalowa Wola - Lider konsorcjum; Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna Bruk-Mar, Cisów Las 5A, 37-433 Bojanów - Partner konsorcjum. Cena oferty brutto: 3 298 738,46 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
2) STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. Cena oferty brutto: 2 842 662,99 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
3) Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica. Cena oferty brutto: 2 773 932,11 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
4) Konsorcjum firm: PBI Infrastruktura S. A., ul. Kolejowa 10 E, 23-200 Kraśnik - Lider konsorcjum; PBI WMB Sp. z o. o., ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz - Partner konsorcjum. Cena oferty brutto: 2 966 983,07 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
5) Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o. o., ul. Towarowa 44, 28-200 Staszów. Cena oferty brutto: 2 798 301,60 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
6) Sikora Sylwia MATBUD, ul. Grunwaldzka 40, 36-040 Boguchwała. Cena oferty brutto: 3 471 233,74 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy

Oferta z najniższą ceną złożona przez firmę Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica na kwotę 2 773 932,11 zł przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie omawianej części zamówienia kwotę w wysokości 1 646 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokonał unieważnienia omawianej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp mówiący, że jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.