Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00334659/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00341543/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego utrzymania czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.8.) Numer faksu: 814665201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-686c72c6-214d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego utrzymania czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-686c72c6-214d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080955/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi utrzymania czystości w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie na okres 24 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 943195,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku MUP w Lublinie i w pomieszczeniach wynajmowanych dla potrzeb MUP w Lublinie oraz usługa utrzymania czystości terenu zewnętrznego przy budynku MUP w Lublinie, w tym w zakresie odśnieżania
i zapobiegania gołoledzi i śliskości pośniegowej na okres 24 miesięcy nie wcześniej niż od 01.10.2023r.
1. Powierzchnia użytkowa przyjęta do oszacowania wartości zamówienia publicznego (w m2):
a) budynek administracyjny (zwanej dalej siedzibą MUP w Lublinie) Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie usytuowany w Lublinie przy ul. Niecałej 14, o łącznej powierzchni: 1997,6 m², w skład którego wchodzą: pomieszczenia biurowe, archiwalne, magazynowe, techniczne, gospodarcze, serwerownia, ciągi komunikacyjne (korytarz), winda, pomieszczenia sanitarne (toalety), klatki schodowe,
b) schody zewnętrzne siedziby MUP w Lublinie, parking wraz z ciągami komunikacyjnymi o powierzchni 712,30 m2,
c) chodnik przed siedzibą MUP w Lublinie o powierzchni 101 m2,
d) pomieszczenia archiwalne o powierzchni 107,62 m2 znajdujące się w budynku przy ul. Chmielnej 2 w Lublinie, wynajęte na potrzeby MUP w Lublinie od Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Krajowego Laboratorium Pasz z siedzibą w Krakowie,
e) pomieszczenia archiwalne o powierzchni 216,15 m2 znajdujące się w budynku przy ul. Ceramicznej 8 w Lublinie, wynajęte na potrzeby MUP w Lublinie od Lubelskiej Fundacji Rozwoju z siedzibą w Lublinie.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty obiektu przy ul. Niecałej 14 w Lublinie oraz pomieszczeń archiwalnych wynajętych na potrzeby MUP w Lublinie od Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Krajowego Laboratorium Pasz w budynku usytuowanym na ul. Chmielnej 2 w Lublinie i od Lubelskiej Fundacji Rozwoju w budynku znajdującym się przy ul. Ceramicznej 8 |w Lublinie. W tym celu należy się skontaktować z osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne: na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.W toczącym się ww postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Biorąc pod uwagę wskazane powyżej okoliczności Zamawiający dokonał czynności unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.