Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00355962/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa harmonizacji baz danych II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11477021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Usługa harmonizacji baz danych II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85563a2b-dba4-4055-bd43-26f95e00121b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033639/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Harmonizacja bazy danych EGiB oraz weryfikacja użytków gruntowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407284,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na doprowadzeniu do spójności danych graficznych i opisowych bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (dalej jako: EGiB) na podstawie materiałów znajdujących się w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym (dalej jako: PZGiK), dla obszaru miast: Stryków, Aleksandrów Łódzki i Parzęczew. Niniejsze zamówienie obejmuje również harmonizację materiałów elektronicznych PZGiK – wprowadzenie zasięgów operatów technicznych dla obszaru całego powiatu zgierskiego.2. Przedmiot zamówienia, pn.: „Usługa harmonizacji baz danych II”, został podzielony na cztery części:
1) Część I: Miasto Stryków,
3. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania przez Wojewodę Łódzkiego w ramach dotacji celowej.
5. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo zadanie/zadania jest ono tożsame ze słowem część/części.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawierają następujące opracowania:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Warunki Techniczne (WT) - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 68650,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na doprowadzeniu do spójności danych graficznych i opisowych bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (dalej jako: EGiB) na podstawie materiałów znajdujących się w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym (dalej jako: PZGiK), dla obszaru miast: Stryków, Aleksandrów Łódzki i Parzęczew. Niniejsze zamówienie obejmuje również harmonizację materiałów elektronicznych PZGiK – wprowadzenie zasięgów operatów technicznych dla obszaru całego powiatu zgierskiego.2. Przedmiot zamówienia, pn.: „Usługa harmonizacji baz danych II”, został podzielony na cztery części:
2) Część II: Miasto Aleksandrów Łódzki,
3. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania przez Wojewodę Łódzkiego w ramach dotacji celowej.
5. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo zadanie/zadania jest ono tożsame ze słowem część/części.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawierają następujące opracowania:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Warunki Techniczne (WT) - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 268441,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na doprowadzeniu do spójności danych graficznych i opisowych bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (dalej jako: EGiB) na podstawie materiałów znajdujących się w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym (dalej jako: PZGiK), dla obszaru miast: Stryków, Aleksandrów Łódzki i Parzęczew. Niniejsze zamówienie obejmuje również harmonizację materiałów elektronicznych PZGiK – wprowadzenie zasięgów operatów technicznych dla obszaru całego powiatu zgierskiego.2. Przedmiot zamówienia, pn.: „Usługa harmonizacji baz danych II”, został podzielony na cztery części:
2) Część III: Miasto Parzęczew,
3. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania przez Wojewodę Łódzkiego w ramach dotacji celowej.
5. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo zadanie/zadania jest ono tożsame ze słowem część/części.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawierają następujące opracowania:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Warunki Techniczne (WT) - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 30526,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na doprowadzeniu do spójności danych graficznych i opisowych bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (dalej jako: EGiB) na podstawie materiałów znajdujących się w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym (dalej jako: PZGiK), dla obszaru miast: Stryków, Aleksandrów Łódzki i Parzęczew. Niniejsze zamówienie obejmuje również harmonizację materiałów elektronicznych PZGiK – wprowadzenie zasięgów operatów technicznych dla obszaru całego powiatu zgierskiego.2. Przedmiot zamówienia, pn.: „Usługa harmonizacji baz danych II”, został podzielony na cztery części:
2) Część IV: Uzupełnienie zasięgów operatów technicznych.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania przez Wojewodę Łódzkiego w ramach dotacji celowej.
5. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo zadanie/zadania jest ono tożsame ze słowem część/części.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania, zawierają następujące opracowania:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Warunki Techniczne (WT) - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 39665,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66297,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66297,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66297,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO PLAN Mateusz Czerch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241805613
7.3.3) Ulica: Jaworzańska nr 196
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66297,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256639,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256639,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256639,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO PLAN Mateusz Czerch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:241805613
7.3.3) Ulica: Jaworzańska nr 196
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256639,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25399,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25399,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25399,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO PLAN Mateusz Czerch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:241805613
7.3.3) Ulica: Jaworzańska nr 196
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25399,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO PLAN Mateusz Czerch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241805613
7.3.3) Ulica: Jaworzańska nr 196
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy;
2) termin zakończenia realizacji zamówienia: do 30 listopada 2025 r.
2. Określenie terminu za pomocą konkretnej daty jest obiektywnie uzasadnione: zaznaczenie terminu końcowego datą
wynika z gospodarki finansowej jednostki samorządu terytorialnego i wymogami formalno-prawnymi związanymi z
dofinansowaniem zamówienia ze środków zewnętrznych.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ZGIERZ W LATACH 2026 - 2028.
- USŁUGA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY, ORZECZNICTWA ORAZ BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH (WSTĘPNYCH, OKRESOWYCH I KONTROLNYCH) ORAZ DYSPANSERYZACJI ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW RON
- Konserwacja i bieżąca naprawa strzelnic garnizonowych i pistoletowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim , Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2026 roku
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2026 r. - część I
- Doposażenie w agregaty prądotwórcze w ramach zadania pn. Realizacja programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie Gminy Miasto Zgierz
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Zakup 3 szt. serwerów (klaster wirtualizacji) wraz z 1 szt. macierzy
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- Świadczenie usługi serwisu rozdzielni elektrycznych (przez wykonywanie przeglądów konserwacyjnych i napraw), a także pełnienie całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





