eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suwalska 29

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-176

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48(42) 683 91 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PrzetargiUSLDZ@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.stat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a709574-1cb7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a709574-1cb7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134839/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LDZ-WA.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 117851,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zgodnie z ust. 3 SWZ. Przedmiotem zamówienia jest remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr1 do SWZ) określa dokumentacja projektowa, tj. przedmiar robót, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, zgodne z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy (zał.nr6 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest do: a)ustanowienia kierownika budowy (zakres działania kierownika budowy określa art. 22 i art. 23 ustawy z 07.07.1994r. - Prawo budowlane b)stosowania ustawy z 07.07.1994r. – Prawo budowlane c)stosowania ustawy z 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-ZN.5142.728.2023.ŁP z dnia 21.07.2023 r., wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi-zał. nr 4 do umowy d)stosowania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia e)stosowania innych przepisów mających na celu zachowanie bezp. i higieny pracy oraz ochrony zdrowia i życia przy wykonywaniu robót, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy f)zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, w tym ponoszenie kosztów ich wywozu g)posiadania ubezpieczenia OC na sumę min. 250 000,00 zł, obejmującego przedmiot prowadzonej działalności budowlanej, przez cały czas realizacji umowy; Wykonawca zobowiązuje się przedłużać ważność polisy OC do czasu zakończenia przedmiotowego zamówienia h)zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót podlegających zakryciu. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć te roboty lub wykonać odpowiednie odkucia lub otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. Zamawiający odbiera roboty, o których mowa wyżej w terminie do 3 dni roboczych od daty powiadomienia i)umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienia im niezbędnych, wymaganych dokumentów j)w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego bez żądania dodatkowego wynagrodzenia k)okazania na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń l)w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń w wyniku prowadzonych robót naprawienia szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich m)zapewnienia i prowadzenia dziennika budowy, w którym na bieżąco będą dokonywane przez Kierownika budowy wpisy z wykonanych prac, potwierdzone przez Nadzór Inwestorski n)kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, dokumentów (atestów, certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na wbudowane materiały itp.) niezbędnych przy odbiorze o)uporządkowania i przywrócenia terenu placu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem terenów zielonych, nasadzeń oraz małej architektury p)stosowania się do zaleceń Miasta Brzeziny - właściciela terenu, na którym będą prowadzone prace budowlane oraz prowadzenia robót w sposób szczegółowo opisany w ust.3 pkt 6 lit.p.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147501,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150210,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147501,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRB Łukasz Baleja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473049920

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2/61

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147501,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.