eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówDostawa serwera dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie



Og³oszenie z dnia 2022-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwera dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwera dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-90e84d88-64d8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00440580

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup sprzêtu komputerowego,akcesoriow sieciowych,urzadzeñ serwerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikolowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.mikolowski.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a) Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu – UTF8,
b) Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
◦ wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start (JavaWS) lub
◦ wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy). Pozosta³e zapisy w sekcji IX og³oszenia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib±: ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.35.2022 na: „ Dostawa serwera dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.35.2022.BM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest: sprzeda¿ i dostawa jednej sztuki serwera dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie.
1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ.

1.3 Obowi±zkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w: za³±czniku nr 3 do SWZ , jego roz³adunek, monta¿ i uruchomienie. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
1) Starostwo Powiatowe w Miko³owie 43-190 Miko³ów ul. ¯wirki i Wigury 4a.
1.4 Wykonawca odpowiedzialny jest za ca³okszta³t dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spe³nienie innych wymagañ okre¶lonych we wzorze umowy oraz wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa.
1.5 Dostarczony serwer musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, wyprodukowany nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy licz±c od dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Urz±dzenie je¿eli zachodzi taka konieczno¶æ musi byæ wyposa¿one w legalne nie u¿ywane oprogramowanie umo¿liwiaj±ce realizacjê wszystkich za³o¿eñ okre¶lonych w specyfikacji . Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ weryfikacji legalno¶ci oprogramowania oraz ¿±danych trybów serwisu.
1.6 Wszystkie elementy urz±dzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, musz± byæ objête pe³n± gwarancj± na oferowany okres gwarancyjny.
1.7 Obowi±zkiem Wykonawcy jest wykazanie poprawno¶ci dzia³ania dostarczonego urz±dzenia oraz dostêp do najnowszych wersji oprogramowania zarz±dzaj±cego oraz firmware producenta serwera pozwalaj±cego na bezawaryjne dzia³anie w aktualnych wersjach systemów komputerowych.
1.8 Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru.

Termin realizacji zamówienia : 21 dni licz±c od daty zawarcia umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :
Kc - cena – waga 60%
Kg – wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia – waga 40%

4. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
5. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
5.1 Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc)
Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.
5.2. Sposób oceny oferty w kryterium „ wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia” (Kg)
5.2.1 Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
5.2.2. Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do udzielenia minimum 60 miesiêcznego okresu gwarancji.
5.2.3 Wykonawcy s± zobowi±zani do zadeklarowania okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
• za zaoferowanie okresu gwarancji w wysoko¶ci 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma 0 punktów
• za zaoferowanie okresu gwarancji w wysoko¶ci 72 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 punktów;
• zaoferowanie okresu gwarancji w wysoko¶ci 84 miesiêcy Wykonawca otrzyma 40 punktów;
5.2.4 Za zadeklarowanie d³u¿szego okresu gwarancji ni¿ 84 miesiêcy, wykonawca otrzyma 40 punktów. Do umowy przyjêty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez Wykonawcê w ofercie.
5.2.5 Niewpisanie ¿adnego okresu gwarancji lub zaoferowanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 60 miesiêcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
5.2.6.W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym zaznaczy dwie lub wiêcej warto¶ci do oceny w tym kryterium zostanie przyjêt± warto¶æ najni¿sza.
5.3 W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia ,w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami Zmawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
Won = Kcn + Kgn
Wo – wska¼nik oceny oferty
n - numer oferty
5.4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W ofercie nale¿y podaæ podstawowe informacje dot. oferowanego sprzêtu. Wykonawca informacje te podaje w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia , na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy ;
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, je¿eli ofertê sk³ada osoba prowadz±ca dzia³alno¶æ gospodarcz± lub podmiot wpisany do ww. rejestrów;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
• wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.5. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej Umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostêpny na rynku. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zamiany przedmiotu zamówienia na wersjê lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych ni¿ wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie mo¿e powodowaæ wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SWZ. Wykonawca zapewni Zamawiaj±cego pisemnie, i¿ sprzêt zaoferowany zosta³ wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ zamawiaj±cemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z o¶wiadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesn± propozycj± zmian.2) gdy zmiana postanowieñ umownych jest korzystna dla Zamawiaj±cego;3)gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;4)w przyp. wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, która bêdzie uniemo¿liwiaæ terminowe wykonanie obowi±zków umownych, Strony uzgodni± na pi¶mie zakres dzia³añ, jakie bêd± podjête w okresie dzia³ania zjawiska si³y wy¿szej, a po jej ust±pieniu, okre¶l± na pi¶mie nowe terminy realizacji Umowy.5) w przypadku zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;6) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres, numer rachunku bankowego, osoby upowa¿nione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotycz±ce wskazania Stron,
7) wyd³u¿enie terminu gwarancji w zwi±zku z przed³u¿eniem terminu realizacji zamówienia,
8) W przypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust.2 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. Okres ten winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia.
4. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie dotycz±cych podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania przedmiotu umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez: 1) wskazanie innych podwykonawców; 2) rezygnacjê z podwykonawców.5.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wyp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
6.W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje wykonawca, zg³asza on wniosek Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 7. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 25.11.2022 r. do godz. 10:00. Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. pkt 3.6 19. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale przy u¿yciu dedykowanych funkcji Systemu.
20. W zakresie dotycz±cym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿ona przez Wykonawcê za pomoc± Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a mo¿liwo¶æ jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwa jest po up³ywie terminu sk³adania ofert;
21.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w  szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ o dopuszczenie do udzia³u w  postêpowaniu), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanych funkcji formularzy „Wiadomo¶æ” dostêpnych dla ka¿dego zalogowanego Wykonawcy. W przypadku gdy wiadomo¶æ nie zostanie zapisana przycisk "Wy¶lij" pozostaje nieaktywny . Wszelkie informacje dotycz±ce postêpowania w tym zapytania Wykonawców, modyfikacje SWZ, og³oszenie wyników itp. bêd± zamieszczane w Systemie e-ZP .
22. Za datê przekazania/z³o¿enia oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê potwierdzenia komunikatem przez system ich odebrania. Wynikiem z³o¿enia/wys³ania (zakoñczonego sukcesem czyli odbiorem) przesy³ki przez Wykonawcê jest wygenerowanie Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP). Nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na to, i¿ System potwierdzi z³o¿enie wiadomo¶ci/ oferty w trybie podstawowym po pe³nym zakoñczeniu transakcji wysy³ki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczne w wys³anej wiadomo¶ci.
23.Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w Systemie poprzez mechanizm dodawania dokumentów w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, natomiast pozosta³a czê¶æ jawna oferty winna byæ zawarta w osobnych plikach.
24. Zamawiaj±cy sugeruje, aby korespondencja dotycz±ca niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone by³y nazw± oraz znakiem postêpowania: MNZ.272.35.2022
1. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.