Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00348530/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych – część 3 – kwas solny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych – część 3 – kwas solny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c32dc6-cc8a-4d96-8cdf-84368975af7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/EZM/114
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 539700,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą przez Wykonawcę maksymalnie 110 ton kwasu solnego (HCL) gatunku I, przeznaczonego dla przemysłu spożywczego spełniającego wymagania określone poniżej:
(Zgodnie z Rozporządzeniem (EC) nr 608/5/2004-100 (E-507, s. 598)
1) Wygląd zewnętrzny - bezbarwna lub żółtawa przeźroczysta ciecz,
2) Zawartość chlorowodoru - min. 33 % (w/w),
3) Składniki organiczne ogółem (niezawierające fluoru) - nie więcej niż 5 mg/kg,
4) Benzen - nie więcej niż 0,05 mg/kg,
5) Składniki fluorowe (ogółem) - nie więcej niż 25 mg/kg,
6) Substancje redukujące (w przeliczeniu na SO2) - nie więcej niż 70 mg/kg,
7) Substancje utleniające (w przeliczeniu na Cl2) - nie więcej niż 30 mg/kg ,
8) Siarczany - max. 0,008 % (w/w),
9) Żelazo - max. 5 mg/kg,
10) Arsen - nie więcej niż 1 mg/kg,
11) Ołów - nie więcej niż 1 mg/kg,
12) Rtęć - max. 1 mg/kg,
13) Możliwość stosowania w produkcji spożywczej - TAK.
1.2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia o okresie przydatności nie krótszym niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia poszczególnej partii do Zamawiającego.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 8 partiach), w terminie do 14 dni roboczych, licząc od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2.2. Jednorazowa dostawa partii przedmiotu zamówienia może stanowić minimum 12 ton i maksymalnie 18 ton.
2.3. Ilości przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będą określane w pisemnym zleceniu. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego.
2.6. Dostawy poszczególnych partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
2.7. Miejsce dostawy – Dział Utylizacji Wycieków Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6:00 do 20:00.
2.8. Rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, tylko i wyłącznie przy pomocy pompy PS-371, stanowiącej własność Zamawiającego.
2.9. Wykonawca będzie posiadał stosowne przyłącza, pasujące do króćca ssawnego pompy PS -371 CAMLOCK Typ B rozmiar 3” – 75mm, stanowiącej własność Zamawiającego.
2.10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania poszczególnych partii przedmiotu zamówienia na swój koszt w autocysternach:
1) wyposażonych w zawory odpowietrzająco-napowietrzające,
2) posiadających stosowne dopuszczenie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
3) przy pomocy osób, które posiadają odpowiednie kwalifikacje, w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2.11. Przed każdym rozładunkiem przedmiotu zamówienia, jak również po jego zakończeniu, Wykonawca może zostać zobowiązany do zważenia autocysterny na wadze samochodowej stanowiącej własność Zamawiającego, zlokalizowanej przy szybie Kościuszko, ul. Kościuszki 2, 32 – 020 Wieliczka (ok. 1 km od miejsca dostawy).
2.12. Ważenie będzie się odbywać według następujących zasad:
1) ważeniu będzie podlegać cała dostarczona partia przedmiotu umowy,
2) ważenie partii przedmiotu umowy odbywa się poprzez ważenie autocysterny przed wyładunkiem przedmiotu umowy oraz po jego wyładunku,
3) po zakończeniu ważenia kierowca otrzymuje zapis warzenia, który zatrzymuje jako dowód ważenia.
2.13. Zamawiający dopuszcza różnicę między dokumentami przewozowymi a wynikami z ważenia poszczególnej partii przedmiotu zamówienia, dokonywanego przez Zamawiającego w ilości 200 kg w zakresie przewozu dokonywanego jedną autocysterną. W takim przypadku podstawą do rozliczenia między Stronami będą dokumenty przewozowe.
2.14. W przypadku zaistnienia większej różnicy niż wskazana w pkt 2.13 podstawą do rozliczenia między Stronami będą wyniki ważenia poszczególnych partii przedmiotu zamówienia dokonywane przez Zamawiającego.
2.15. Zamawiający oświadcza, że zastosowana przez Zamawiającego waga samochodowa spełnia wszelkie wymagania obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach, przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Polskiej Normy.
2.16. Do jednostkowych dostaw partii przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) świadectwo jakości,
2) samochodowy List Przewozowy CMR lub dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub faktura VAT.
2.17. Do pierwszej dostawy Wykonawca winien dołączyć kartę charakterystyki substancji zarejestrowanej zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami), dla której został nadany nr REACH lub dokument, z którego wynika, że przedmiot zamówienia jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. Wykonawca, w przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą przedmiotu umowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHEM-PRO POLAND sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542844236
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-176
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





