eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiDostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000729422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 39

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tischner-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tischner-wodzislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2ab27fb-d85e-4f00-8813-6635988d077e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ab27fb-d85e-4f00-8813-6635988d077e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043016/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn . "Tytani nauki w Powiecie Wodzisławskim" (FESL)

1.2.4 Dostawa i zakup sprzętu komputerowego w ramach konkursu " Zielona Pracownia Projerkt 2025" (WFOŚIGW)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia w części 1 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.06.00 – Fundusze Europejskie dla edukacji, Działanie 06.02 Kształcenie ogólne, projekt pn. „Tytani nauki w Powiecie Wodzisławskim”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.26.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do działu II SWZ.
2. W ramach części 1 pn.: „Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń multimedialnych dla II Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi i Integracyjnymi im. ks. prof. Józefa Tischnera wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim” należy dostarczyć:
1) Komputer stacjonarny wraz z monitorem – 20 szt.,
2) Drukarka 3D w obudowie zamkniętej – 3 szt.,
3) Drukarka 3D w obudowie zamkniętej posiadająca ekstruder z dwoma hotendami – 1 szt.,
4) Drukarka 3D - 1 szt.,
5) Drukarka 3D - żywiczna – 1 szt.,
6) Wycinarka i grawerka w obudowie zamkniętej z wbudowaną rurą wydechową – 1 szt.,
7) Skaner 3D – 1 szt.,
8) Okulary VR zestaw składający się z 8 szt. wraz z walizką i systemem do ładowania,
9) Gogle VR - 5 szt.,
10) Obudowa dymo- i ognioodporna – 1 szt.,
11) Moduł rotacyjny do ploterów laserowych - 1 szt.,
12) Materiały:
a) Zestaw filamentu PLA dla szkoły na rok – 20 kg,
b) Żywica do drukarki 3D – 10 szt.,
c) Zmywacz do żywicy 5l. – 2 szt.,
d) Zestaw narzędzi do drukarek – 2 szt.
3. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego, instruktażowego z zakresu obsługi i konfiguracji dostarczonych urządzeń (gogle VR, drukarka 3D, skaner 3D) dla 3 nauczycieli. Szkolenie w wymiarze min. 60 minut należy przeprowadzić po dostawie sprzętu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.06.00 – Fundusze Europejskie dla edukacji, Działanie 06.02 Kształcenie ogólne, projekt pn. „Tytani nauki w Powiecie Wodzisławskim”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

33735000-1 - Gogle

30232100-5 - Drukarki i plotery

38520000-6 - Skanery

19730000-2 - Włókna sztuczne

30124500-9 - Akcesoria do skanerów

19522100-2 - Żywice epoksydowe

4.5.5.) Wartość części: 123943,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do działu II SWZ.
2. W ramach części 2 pn.: „Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim w ramach projektu Zielona Pracownia 2025 pn. „Tischnerowski biol-chem w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 39, 44-300 Wodzisław Śląski” należy dostarczyć:
1) Monitor interaktywny 75” – 1 szt.,
2) Okulary VR zestaw składający się z 4 szt. wraz z walizką i systemem do ładowania.
3. Przedmiot zamówienia w części 2 jest współfinansowany ze środków WFOŚiGW w Katowicach w ramach projektu pn. „Tischnerowski biol-chem w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim, przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 39, 44-300 Wodzisław Śląski”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33735000-1 - Gogle

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 19904,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127333,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294474,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127333,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wytwórczo-Handlowe "WIP" Małgorzata Szczepanik-Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272967910

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127333,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68573,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141723924

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.