eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › Budowa drogi w miejscowości Kidów, Gmina Pilica



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi w miejscowości Kidów, Gmina Pilica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA PILICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żarnowiecka 46 A

1.5.2.) Miejscowość: Pilica

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-436

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 67 35 104

1.5.8.) Numer faksu: + 48 32 67 36 081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cb5c6ba-c8a2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi w miejscowości Kidów, Gmina Pilica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb5c6ba-c8a2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057421/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi w miejscowości Kidów, Gmina Pilica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPPiOŚ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 948893,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która obejmuje budowę drogi w miejscowości Kidów, Gmina Pilica.
Zakres robót obejmuje:
- roboty pomiarowe,
- ścinanie drzew i karczowanie pni,
- ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia,
- przestawienie słupa teletechnicznego,
- demontaż przewodów nieizolowanych i izolowanych, przyłączy napowietrznych i słupów żelbetowych sieci energetycznej oraz demontaż linii światłowodowej
podwieszonej pod linią energetyczną,
- montaż nowych stanowisk słupowych, przewodów izolowanych linii napowietrznej nn oraz przyłączy do budynku nr 1 i nr 5,
- powtórny montaż linii światłowodowej,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu,
- rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 15 cm,
- rozebranie przepustów rurowych i ścianek czołowych,
- wykonanie robót ziemnych - korytowanie,
- formowanie i zagęszczanie nasypów,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie stabilizacji podłoża cementem gr. 20 cm,
- wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/63 gr. 20 cm,
- wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 gr. 10 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko-rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,8 kg/m2,
- w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 2010 - KR 2, gr. 5 cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybko-rozpadową w ilościach zgodnych z PN tj. 0,5 kg/m2,
- w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70 wg WT-2 2010 - KR 2 gr. 4 cm,
- regulacja pionowa kratki ściekowej,
- wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego, szer. 0,75 cm: w-wa dolna gr. 15 cm, w-wa górna gr. 5 cm, wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 cm,
- oczyszczenie/odtworzenie istniejących rowów,
- oczyszczenie istniejących przepustów,
- oczyszczenie z namułu istniejącej studni chłonnej,
- kanał z rur PVC o śr. 200 mm,
- montaż nowych przepustów i ścianek czołowych,
- wykonanie zjazdów z kruszywa kamiennego: w-wa dolna gr. 15 cm, w-wa górna gr. 5 cm,
- zagospodarowanie przyległego terenu przy projektowanej drodze poprzez plantowanie skarp, korony nasypów i rowów oraz obsianie trawą,
- wykonanie oznakowania pionowego - 3,00 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (składająca się z projektu budowlanego i przedmiaru robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 5 i 6 do SWZ).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31321000-2 - Linie energetyczne

31321100-3 - Napowietrzne linie energetyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736644,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236805,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736644,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273708836

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót w branży elektroenergetycznej i teletechnicznej.
Zakład Usług Elektrycznych ZIBI
Zbigniew Bień
ul. Przemysłowa 12
32-300 Olkusz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736644,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.