eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRemont Budynku Prokuratury Rejonowej w Lublińcu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Budynku Prokuratury Rejonowej w Lublińcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 23/35

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pocze@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/po-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166263

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Budynku Prokuratury Rejonowej w Lublińcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b24d156-7f05-499e-953e-be8147c5cd53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00394294/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont Budynku Prokuratury Rejonowej w Lublińcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3013-7.261.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428156,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku Prokuratury Rejonowej w Lublińcu obejmujący remont dachu i kominów, remont elewacji, remont wnętrza pomieszczeń i remont instalacji elektrycznych.
Zakres prac do wykonania:
A. REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICY
B. REMONT POMIESZCZEŃ PARTERU
C. REMONT POMIESZCZEŃ PIĘTRA
D. REMONT ELEWACJI
E. POZOSTAŁE PRACE
2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
 oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze) oraz zalecane jest przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania dokonanie oględzin miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.
3.Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,
b) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,
c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
d) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych na płycie CD/DVD.
4. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rękojmi. W przypadku gdy OPZ definiuje dłuższą gwarancję na dane elementy to obowiązuje gwarancja dłuższa.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166263

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261310-0 - Kładzenie zaprawy

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy PZP, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 15 września 2025 r. w ww. postępowaniu wpłynęły oferty złożone przez nw Wykonawców:
1.
Art. Bud Paweł Ociepa, ul. Długa 33, 42-233 Wierzchowisko
Data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego 15 września 2025r. godz. 10.21
2.
Forter Structura Sp. z o.o., ul. Dworcowa 22/1, 47 – 100 Błotnica Strzelecka
Data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego 15 września 2025r. godz. 10.20
Złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP, ponieważ obaj Wykonawcy nie wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 15.09.2025 r. do godz. 10.00 ponieważ na rachunek bankowy Zamawiającego wadia wpłynęły po terminie składania ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.