Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421523/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNE PUBLICZNE POGOTOWIE RATUNKOWE W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 45
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 202 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie.ratunkowe@999krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8780a416-abfd-4bd4-99d2-b8573d0092bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8780a416-abfd-4bd4-99d2-b8573d0092bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037342/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup leków dla SPPR w Krośnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPPR-ZP/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa glukozy 5% - roztwór do infuzji 50 mg/ml 500 ml4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Natrium Chloratum 0,9% roztwór do infuzji 9 MG/ML 250 ML4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Natrium Chloratum 0,9% roztwór do infuzji 9 MG/ML 500 ML4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 21300 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Natrium Chloratum 0,9% roztwór do infuzji 9 MG/ML 100 ML4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Tetraspan Hes 10% roztwór do infuzji 100 MG/ML 500 ML (ECOFLAC)4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Captopril Polfarmex tabl. 0,025 G 40 tabl. (BLIST)4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W toku otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że nie została złożona żadna oferta (Informacja z otwarcia ofert).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W toku otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że nie została złożona żadna oferta (Informacja z otwarcia ofert).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W toku otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że nie została złożona żadna oferta (Informacja z otwarcia ofert).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W toku otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że nie została złożona żadna oferta (Informacja z otwarcia ofert).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W toku otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że nie została złożona żadna oferta (Informacja z otwarcia ofert).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W toku otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że nie została złożona żadna oferta (Informacja z otwarcia ofert).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Wyspiańskiego w Krośnie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Przebudowa ZOL w ramach: "Rozwój opieki paliatywnej, geriatrycznej i leczniczej, a także poprawa jakości usług medycz. dla pacjentów z chorobami nowotworowymi w szpitalach Lwowa, Tarnopola i Krosna"
- Dostawa materiałów biurowych
- Prace konserwatorskie nagrobków na Starym Cmentarzu przy ul. Krakowskiej w Krośnie - ETAP II
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktów farmaceutycznych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy.
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Sukcesywna dostawa leków
- Dostawy produktów leczniczych ujętych w 9 zadaniach asortymentowych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.