Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390665/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu oraz schodów z podjazdem dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku przy ul. Bohaterów Westerplatte 4.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administrator Sp. z o. o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Administrator Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790376220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874282962
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admpocztowa245@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87e13e5e-fc1c-41bf-8756-f6b8db5717961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu oraz schodów z podjazdem dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku przy ul. Bohaterów Westerplatte 4.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87e13e5e-fc1c-41bf-8756-f6b8db571796
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.1.8.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366572,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
„Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu oraz schodów zewnętrznych z podjazdem dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku przy ul. Bohaterów Westerplatte 4.”
2. Zakres prac obejmuje:
1. Remont dachu:
1) Rozebranie obróbek blacharskich attykach, okapów, gzymsów z blachy
2) Demontaż rynien i rur spustowych:
a). wymiana rynien i rynhaków
b). montaż nowych lei spustowych
c). ponowny montaż rur spustowych
3) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną gr. 5,6 mm(oczyszczenie, kliny, papa wywinięta na ściany i wierzch attyk)
4) Pokrycie kominów papą termozgrzewalną gr. 5,6 mm (zerwanie starej papy, uzupełnienie tynków, gruntowanie, uszczelnienie)
5) Wykonanie i montaż zabezpieczenia przewodów kominowych przed ptakami z siatki ocynkowanej. Sposób montażu umożliwiający dostęp do przewodu kominowego i jego czyszczenie- wszystkie przewody kominowe
6) Montaż obróbek blacharskich attykach, okapów, gzymsów z blachy ocynkowanej
7) Wymiana rury wywiewnej z PCV Ø110 mm (połączenie klejone) do istniejącej stalowej podstawy kominka. Stara podstawa została oczyszczona i dwukrotnie pomalowana farbą olejną
8) Wymiana wyłazu na systemowy wraz z obrobieniem (2szt.)
9) Wymiana schodów strychowych z mechanizmem wspomagającym składanie i rozkładanie drabinki
10) Montaż rusztowań
11) Naprawa instalacji odgromowej na dachu
12) Uprzątnięcie terenu po pracach i utylizacja odpadów
2. Remontu schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych
1. Wymiana nawierzchni schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych:
1) likwidację pierwszego stopnia schodów na poziomie gruntu oraz wykonanie w jego miejscu utwardzenia z kostki betnowej gr. 6 cm na podbudowie stabilizowanej cementem,
2) Wymiana nawierzchni schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych:
3) demontaż istniejących okładzin i cokolików,
4) uzupełnienie i profilowanie płyty betonowej schodów i pochylni w celu zapewnienia prawidłowego spadku oraz bezprogowego przejścia,
5) korektę geometrii schodów – zaprojektowanie stopni o wysokości 14 cm i szerokości 35 cm,
6) wykonanie nowych okładzin z płyt granitowych szarych, płomieniowanych (40×60×2 cm) na wszystkich powierzchniach użytkowych: stopniach, podstopniach, spoczniku, cokolikach oraz bokach pochylni,
7) demontaż istniejących balustrad,
3. Wykonanie nowych balustrad i poręczy – w jednym z dwóch wariantów:
- Wariant 2: balustrady ze stali nierdzewnej,
1) Przy balustradach lub ścianach przyległych do pochylni, przeznaczonych dla ruchu osób niepełnosprawnych, należy zastosować obustronne poręcze, umieszczone na wysokości 0,75 i 0,9 m od płaszczyzny ruchu
2) Poręcze przy pochylniach, przed ich początkiem i za końcem, należy przedłużyć o 0,3 m oraz zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie
3) Poręcze przy pochylniach powinny być oddalone od ścian, do których są mocowane, co najmniej 0,05 m
4) Balustrady przy pochylniach nie powinny mieć ostro zakończonych elementów, a ich konstrukcja powinna zapewniać przeniesienie sił poziomych, określonych w Polskiej Normie dotyczącej podstawowych obciążeń technologicznych i montażowych.
5) Pochylnie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych powinny mieć szerokość płaszczyzny ruchu 1,2 m, krawężniki o wysokości co najmniej 0,07 m i obustronne poręcze, przy czym odstęp między nimi powinien mieścić się w granicach od 1 m do 1,1 m
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen OPZ zawarty jest w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395939,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395939,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Ławreszuk PAKA-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451802898
7.3.4) Miejscowość: Szczybały Giżyckie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395939,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa enrgii
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakupy inwestycyjne w ramach zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - dostawa fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





