Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423569/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00445619/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00517838/01 - Wynik z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bolesława Leśmiana 4
1.4.2.) Miejscowość: Świdnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439778
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00423569
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem i szafkami przyłóżkowymi.
Po zmianie:
Dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem i szafkami przyłóżkowymi.
Dotyczy części Nr 2 - Załącznik Nr 2.2, poz.5 (parawan sufitowy) - Zamawiający organizuje wizję lokalną obiektu przy ul. Aleja Lotników Polskich 18 w Świdniku, w dniu 26.09.2025 roku o godz. 9.00. Zgłoszenia w sprawie wizji (wypełniony Załącznik Nr 4) prosimy składać na adres mbroniek@spzozswidnik.pl
Dokonanie wizji lokalnej jest czynnością fakultatywną.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ wraz ze zobowiązaniem, że dokumenty te zostaną udostępnione Zamawiającemu, na każde jego wezwanie zgodnie z treścią wzoru umowy, który stanowi zał. nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące przedmiotowe środki dowodowe:
- Deklaracja Zgodności wydana przez producenta oraz Certyfikat CE dla wyrobów medycznych wydany przez jednostkę notyfikowaną.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykonawca składając ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SWZ;
2) Formularz asortymentowo – cenowy – zał. nr 2 do SWZ dla wybranej części;
3) Oświadczenie składane przez Wykonawcę – zał. nr 3 do SWZ;
4) Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z Rozdziałem VII SWZ – zał. nr 4;
5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
6) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
7) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
Po zmianie:
Wykonawca składając ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SWZ;
2) Formularz asortymentowo – cenowy – zał. nr 2 do SWZ dla wybranej części;
3) Oświadczenie składane przez Wykonawcę – zał. nr 3 do SWZ;
4) Przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z Rozdziałem VII SWZ
5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
6) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
7) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-25 12:00
Po zmianie:
2025-09-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-25 12:30
Po zmianie:
2025-09-30 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-24
Po zmianie:
2025-10-29
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposażaniem w Świdniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2026 roku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





