Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346178/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu FEnIKS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12/6160320
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.strategiczne@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02ecc08f-b820-463c-af06-2ccf45420e8a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu FEnIKS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ecc08f-b820-463c-af06-2ccf45420e8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045614/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.152 Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IS-I.272.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172028,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu pn. Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby sporządzenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Zakup Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych – FEnIKS” (dalej: Projekt).
Projekt przygotowywany jest do aplikowania o współfinansowanie w ramach programu pn. Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, dalej też jako „FEnIKS”, działanie FENX.05.05 Tabor kolejowy, typ Projektu „Zakup zeroemisyjnego taboru kolejowego do realizacji przewozów pasażerskich o charakterze aglomeracyjnym” w ramach konkursu planowanego do otwarcia na 30 września 2025 r. i z planowanym terminem zamknięcia na 31 stycznia 2026 r.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 9 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53751,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350181,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LPW Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634-29-12-575
7.3.3) Ulica: ul. Żeliwna 38
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-599
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w następujących terminach:
1) Etap I - od 30 września 2025 r. do 29 stycznia 2026 r.
2) Etap II - od następnego dnia po zakończeniu Etapu I do 31 lipca 2026 r.
3) Etap III – od zawarcia umowy do 31 lipca 2026 r. lub do wyczerpania liczby 100 roboczogodzin, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, akcesoriów sieciowych, urządzeń sieciowych, zasilaczy UPS oraz urządzeń peryferyjnych.
- Dostawa termosów do transportu żywności i napojów - typu gastronomicznego
- usługa transportowa w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą, dla potrzeb realizacji zajęć terenowych w roku akademickim 2025/ 2026 (stypendyści Centrum AGH UNESCO) - KC-DE-zp.272-551/25
- Świadczenie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych w obiektach podmiotów trzecich dla pracowników UEK, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
- "Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowego studium wykonalności.: "Przebudowa i modernizacja skarp i urządzeń zbiornika wodnego Dzierżno Duże, stanowiącego ochronę przeciwpowodziową doliny Kłodnicy".
- Rozbudowa budynku gminnego w m. Holendry
- Opracowanie PFU dla zadań generalnego Wykonawcy oraz przygotowanie dok. przetargowej na wyłonienie podmiotu świadczącego usługi IK w projekcie pn. "Rozbudowa systemu RIS na Odrzańskiej Drodze Wodnej"
- Analiza wariantów (koncepcja) zabudowy magazynów energii elektrycznej na obiektach PWiK w Wodzisławiu Śląskim
- Opracowanie kompletnego PFU dla zadania: Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich
- Opracowanie kompletnego OPZ wraz z aktualizacją dokumentacji projektowej dla zadania: Kompleksowa termomodernizacja budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 w Piekarach Śląskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.