eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOpracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu FEnIKS



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu FEnIKS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12/6160320

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.strategiczne@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02ecc08f-b820-463c-af06-2ccf45420e8a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu FEnIKS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ecc08f-b820-463c-af06-2ccf45420e8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045614/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.152 Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS-I.272.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172028,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie studium wykonalności i analizy kosztów i korzyści na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie projektu dotyczącego zakupu zeroemisyjnego taboru kolejowego w ramach programu pn. Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby sporządzenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Zakup Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych – FEnIKS” (dalej: Projekt).
Projekt przygotowywany jest do aplikowania o współfinansowanie w ramach programu pn. Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, dalej też jako „FEnIKS”, działanie FENX.05.05 Tabor kolejowy, typ Projektu „Zakup zeroemisyjnego taboru kolejowego do realizacji przewozów pasażerskich o charakterze aglomeracyjnym” w ramach konkursu planowanego do otwarcia na 30 września 2025 r. i z planowanym terminem zamknięcia na 31 stycznia 2026 r.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 9 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53751,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350181,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LPW Sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634-29-12-575

7.3.3) Ulica: ul. Żeliwna 38

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia wynosi 172 028,88 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wynosi 76 153,33 zł.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w następujących terminach:
1) Etap I - od 30 września 2025 r. do 29 stycznia 2026 r.
2) Etap II - od następnego dnia po zakończeniu Etapu I do 31 lipca 2026 r.
3) Etap III – od zawarcia umowy do 31 lipca 2026 r. lub do wyczerpania liczby 100 roboczogodzin, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.