Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00427163/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe nad systemami AMMS i Infomedica, oraz usługa wsparcia i w zakresie monitoringu infrastruktury informatycznej oraz sieci komputerowej i urządzenia UTM w PZOZ Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzoz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe nad systemami AMMS i Infomedica, oraz usługa wsparcia i w zakresie monitoringu infrastruktury informatycznej oraz sieci komputerowej i urządzenia UTM w PZOZ Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b433176-7295-45ac-b887-1d4b4fcfea4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZOZ/DZP/382/22TP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Usługa wsparcia w zakresie sieci LAN4.5.3.) Główny kod CPV: 72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 103320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Usługa wsparcia w zakresie systemu administracyjnego ERP Infomedica.4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 270600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Usługa wsparcia w zakresie systemu medycznego AMMS4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 265680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego samowyładowczego o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton
- Druk i dostawa kalendarzy ściennych Płock 2026
- Druk i dostawa kalendarzy książkowych Płock 2026
- Dzierżawa urządzeń filtrujących wodę w latach 2026 - 2028 w Oddziale ZUS w Płocku i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu przyległego do budynku Starostwa Powiatowego w Płocku przy ul. Bielskiej 59 w 2026 roku
- Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla zadania pn. Przebudowa budynku SR w Płocku - adaptacja pow. na potrzeby archiwum wraz ze złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie aranżacji pomieszczeń biurowych III, IV I V piętra budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie
- Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania systemów informatycznych Szpitala w Puszczykowie
- Dostawa, instalacja oraz konfiguracja systemu zapewniającego działanie platformy służącej do do analizy złośliwego oprogramowania w izolowanym środowisku
- Usługi serwisowe nad systemami AMMS i Infomedica, oraz usługa wsparcia i w zakresie monitoringu infrastruktury informatycznej oraz sieci komputerowej i urządzenia UTM w PZOZ Sp. z o.o.
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Głogowski" w zakresie realizacji usługi hardeningu, dostarczenia oprogramowania i sprzętu wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem
- ZP/27/2025 Usługa nadzoru autorskiego systemu szpitalnego CliniNET/NetRAAD/STER prowadzonego przez Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.