Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW UCZNIOM SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. PIONIERÓW PRZEMYSŁU NAFTOWEGO W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W SĘKOWEJ ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. WŁADYSŁAWA DŁUGOSZA W SIARACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Sękowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490675149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękowa, 152
1.5.2.) Miejscowość: Sękowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 80 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekowa@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolawsekowej.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11577571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Władysława Długosza w Siarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490675155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siary 29
1.5.2.) Miejscowość: Siary
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 81 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolasiary@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsiary.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW UCZNIOM SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. PIONIERÓW PRZEMYSŁU NAFTOWEGO W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W SĘKOWEJ ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. WŁADYSŁAWA DŁUGOSZA W SIARACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5d8f9d4-9140-457e-8c90-9856bafaea47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123034/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej im. Pionierów Przemysłu Naftowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sękowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.SP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 1 zamówienia jest świadczenie usługi żywienia dzieci i młodzieży tj. przygotowanie, dowiezienie, podanie posiłku w formie obiadu jednodaniowego składającego się z drugiego dania oraz kompotu i owocu uczniom w Szkole Podstawowej im. Pionierów Przemysłu Naftowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sękowej w roku szkolnym 2025/2026. Przewidywane zapotrzebowanie na posiłki w Szkole Podstawowej w Sękowej to około 120 obiadów dziennie dla uczniów szkoły i obejmuje cały zakres realizacji zadania (łącznie 21 600 obiadów). Liczba ta jest szacunkowa, w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności uczniów w szkole lub zmniejszenia liczby uczniów korzystających z dofinansowania do posiłków z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej lub też na skutek zwiększenia liczby posiłków tj. w przypadku zwiększenia się liczby uczniów.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 228096 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 zamówienia jest świadczenie usługi żywienia dzieci i młodzieży tj. przygotowanie, dowiezienie, podanie posiłku w formie obiadu jednodaniowego składającego się z drugiego dania oraz kompotu i owocu uczniom w Szkole Podstawowej im. Władysława Długosza w Siarach w roku szkolnym 2025/2026. Przewidywane zapotrzebowanie na posiłki w Szkole Podstawowej w Siarach to około 35 obiadów dziennie dla uczniów szkoły i obejmuje cały zakres realizacji zadania (łącznie 6 300 obiadów). Liczba ta jest szacunkowa, w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności uczniów w szkole lub zmniejszeniu się liczby uczniów korzystających z dofinansowania do posiłków z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sękowej lub też na skutek zwiększenia liczby posiłków tj. w przypadku zwiększenia się liczby uczniów.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 66528 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Usługi Kateringowe ,,Delicja,, Sebastian Basista
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 122580030
7.3.4) Miejscowość: Kobylanka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-303
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Basista Kompleksowe Usługi Kateringowe "DELICJA"
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Basista Kompleksowe Usługi Kateringowe "DELICJA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-08 do 2026-06-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Usługi Kateringowe ,,Delicja,, Sebastian Basista
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 122580030
7.3.4) Miejscowość: Kobylanka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-303
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Basista Kompleksowe Usługi Kateringowe "DELICJA"
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Basista Kompleksowe Usługi Kateringowe "DELICJA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-08 do 2026-06-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby cyklu spotkań organizowanych w Warszawie przez Biuro Karier Politechniki Warszawskiej
- "Usługa cateringowa - przygotowywanie i dostarczanie posiłków do oddziałów przedszkolnych w Grodzisku i Żarnowej w okresie do 31 sierpnia 2026 r."
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Całodzienne żywienie pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
- Usługa cateringowa na potrzeby Gali Wolontariatu
- Organizacja i obsługa logistyczna szkolenia dla Energetyków Gminnych organizowanego w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu FEnIKS na lata 2021-2027.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.