Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383048/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieluchomajtek dla PZOL w Grojcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ogrodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grojec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-615
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmilon@pzolgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48983b2e-ffb4-48f7-bd3d-3c6fcbdd0e8c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieluchomajtek dla PZOL w Grojcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48983b2e-ffb4-48f7-bd3d-3c6fcbdd0e8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033894/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pieluchomajtek dla PZOL w Grojcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZOL.ZP.262a.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawa pieluchomajtek dla PZOL w Grojcu” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SWZ. Załącznik nr 2 zawiera tabele z wykazem zamawianych produktów.
Ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 2 do SWZ są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Ilości zamawianego asortymentu w ramach realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do umowy), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie będzie wyższe niż określone w ofercie (załącznik nr 1 do umowy).
2. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Wykonawca będzie dostarczał produkty do Działu Farmacji w PZOL w Grojcu Aleja Ogrodowa 1 własnym transportem, na swój koszt.
4. W przypadku zaproponowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości niż sugerowane w formularzach ofertowych, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) podania wielkości oferowanego opakowania oraz do podania jego ceny oferowanej,
b) dostosowania ilości oferowanych opakowań proporcjonalnie do ilości opakowań jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym przez Zamawiającego, w razie potrzeby (w przypadku wystąpienia miejsc po przecinku) zaokrąglić ilość oferowanych opakowań w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177160,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177160,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177160,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GESPAR" - G.Pyjor, M.Sutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240103920
7.3.3) Ulica: Utrata 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-877
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GESPAR" - G. PYJOR, M. SUTKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GESPAR" - G. PYJOR, M. SUTKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177160,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-10 do 2026-09-09INNE PRZETARGI GROJEC
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce.
- F.261.1.2025 Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Dostawa łóżek z wyposażeniem dla PZOL w Grojcu
więcej: przetargi GROJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





