eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 26 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/812375

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c26426e-48ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095678/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl – droga w m. Przyłęk, droga w m. Sątopy i droga w m. Sękowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część pierwsza: Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl - droga w m. Sątopy.
Wskazane zadanie obejmuje następujące roboty:
• wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne
• wykonanie warstw podbudowy,
• wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (dwa ślady płyt betonowych),
• uzupełnienie przestrzeni między płytami kruszywem oraz kostką betonową ażurową,
• utwardzenie pobocza kruszywem
• utwardzenie skrzyżowania kostką betonową wraz z opornikami,
• wprowadzenie organizacji ruchu.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, oraz w Projekcie Budowlanym, przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym, które to dokumenty łącznie stanowią załącznik nr 1a do SWZ dla części I. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 432660,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga: Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl - droga w m. Sękowo
Wskazane zadanie obejmuje następujące roboty:
• wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne
• wykonanie warstw podbudowy,
• wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (dwa ślady płyt beto-nowych),
• uzupełnienie przestrzeni między płytami kruszywem oraz kostką betonową ażurową,
• utwardzenie pobocza kruszywem
• utwardzenie skrzyżowania kostką betonową wraz z opornikami,
• wprowadzenie organizacji ruchu,

Zamawiający informuje, że dysponuje 251 szt. drogowych płyt betonowych PDTP 120x80x16, które są złożone na paletach w odległości nie przekraczającej 500 m od miejsca prowadzenia inwestycji, które należy użyć do wykonania przedmiotu zamówienia. Co za tym idzie, wartość oferty powinna zostać umniejszona o ich wartość.

Uwaga: płyty znajdują się na paletach zwrotnych, które Wykonawca zobowiązany będzie zwrócić do producenta płyt tj. BALDA Sp. z o.o. z siedzibą w Chrośnicy. Wykonawca nie będzie upoważniony do odbioru kaucji wpłaconej w związku z udostępnieniem palet przez producenta, ani do składania jakichkolwiek oświadczeń w tym zakresie.

Palety po ułożeniu płyt w drodze muszą zostać zwrócone dostawcy płyt po uzgodnieniu formy transportu w niepogorszonym stanie.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, oraz w Projekcie Budowlanym, przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym, które to dokumenty łącznie stanowią załącznik nr 1b do SWZ dla części II. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 508311,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia: Przebudowa wraz z remontem drogi gminnej na działce
nr ewid. 520/1 w obrębie ewidencyjnym Przyłęk w Gminie Nowy Tomyśl
Wskazane zadanie obejmuje następujące roboty:
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi z kruszywa, płyt drogowych i płyt ażurowych,
• wykonanie mijanek, zjazdów i poboczy umocnionych z kruszywa łamanego,
• plantowanie i wyrównanie terenów przyległych.
• wykonanie oznakowania pionowego.

W ramach Części III Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować wraz z umocnieniem w widocznym miejscu przy obiekcie tablicę informacyjną o uczestnictwie finansowym Lasów Państwowych w jego realizacji (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 13 do Zarządzenia nr 20 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 10.02.2023r. stanowiącym załącznik do OPZ). Dane do uzupełnienia tablicy zostaną przekazanie po podpisaniu umowy.
Zamawiający zastrzega prawo do uczestnictwa w odbiorach częściowych, odbiorach robót zanikowych i ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym przedstawicieli Lasów Państwowych.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, oraz w Projekcie Budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym, które to dokumenty łącznie stanowią załącznik nr 1c do SWZ dla części III. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 407083,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348081,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415016,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348081,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Krzysztof Marchewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881360876

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębsko Stare 2/2

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348081,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377127,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458299,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377127,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Krzysztof Marchewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881360876

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębsko Stare 2/2

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377127,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385659,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392026,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385659,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Krzysztof Marchewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881360876

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębsko Stare 2/2

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385659,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.