Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00379682/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 26 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8123751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c26426e-48ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095678/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl – droga w m. Przyłęk, droga w m. Sątopy i droga w m. Sękowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część pierwsza: Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl - droga w m. Sątopy.Wskazane zadanie obejmuje następujące roboty:
• wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne
• wykonanie warstw podbudowy,
• wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (dwa ślady płyt betonowych),
• uzupełnienie przestrzeni między płytami kruszywem oraz kostką betonową ażurową,
• utwardzenie pobocza kruszywem
• utwardzenie skrzyżowania kostką betonową wraz z opornikami,
• wprowadzenie organizacji ruchu.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, oraz w Projekcie Budowlanym, przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym, które to dokumenty łącznie stanowią załącznik nr 1a do SWZ dla części I. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 432660,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga: Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Nowy Tomyśl - droga w m. SękowoWskazane zadanie obejmuje następujące roboty:
• wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne
• wykonanie warstw podbudowy,
• wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (dwa ślady płyt beto-nowych),
• uzupełnienie przestrzeni między płytami kruszywem oraz kostką betonową ażurową,
• utwardzenie pobocza kruszywem
• utwardzenie skrzyżowania kostką betonową wraz z opornikami,
• wprowadzenie organizacji ruchu,
Zamawiający informuje, że dysponuje 251 szt. drogowych płyt betonowych PDTP 120x80x16, które są złożone na paletach w odległości nie przekraczającej 500 m od miejsca prowadzenia inwestycji, które należy użyć do wykonania przedmiotu zamówienia. Co za tym idzie, wartość oferty powinna zostać umniejszona o ich wartość.
Uwaga: płyty znajdują się na paletach zwrotnych, które Wykonawca zobowiązany będzie zwrócić do producenta płyt tj. BALDA Sp. z o.o. z siedzibą w Chrośnicy. Wykonawca nie będzie upoważniony do odbioru kaucji wpłaconej w związku z udostępnieniem palet przez producenta, ani do składania jakichkolwiek oświadczeń w tym zakresie.
Palety po ułożeniu płyt w drodze muszą zostać zwrócone dostawcy płyt po uzgodnieniu formy transportu w niepogorszonym stanie.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, oraz w Projekcie Budowlanym, przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym, które to dokumenty łącznie stanowią załącznik nr 1b do SWZ dla części II. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 508311,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia: Przebudowa wraz z remontem drogi gminnej na działcenr ewid. 520/1 w obrębie ewidencyjnym Przyłęk w Gminie Nowy Tomyśl
Wskazane zadanie obejmuje następujące roboty:
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi z kruszywa, płyt drogowych i płyt ażurowych,
• wykonanie mijanek, zjazdów i poboczy umocnionych z kruszywa łamanego,
• plantowanie i wyrównanie terenów przyległych.
• wykonanie oznakowania pionowego.
W ramach Części III Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować wraz z umocnieniem w widocznym miejscu przy obiekcie tablicę informacyjną o uczestnictwie finansowym Lasów Państwowych w jego realizacji (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 13 do Zarządzenia nr 20 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 10.02.2023r. stanowiącym załącznik do OPZ). Dane do uzupełnienia tablicy zostaną przekazanie po podpisaniu umowy.
Zamawiający zastrzega prawo do uczestnictwa w odbiorach częściowych, odbiorach robót zanikowych i ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym przedstawicieli Lasów Państwowych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, oraz w Projekcie Budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym, które to dokumenty łącznie stanowią załącznik nr 1c do SWZ dla części III. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy stanowią jedynie podstawę informacyjną oraz pomocniczą, umożliwiając skalkulowanie ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 407083,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348081,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415016,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348081,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Krzysztof Marchewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881360876
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębsko Stare 2/2
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KRZYSZTOF MARCHEWKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KRZYSZTOF MARCHEWKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348081,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377127,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458299,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377127,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Krzysztof Marchewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881360876
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębsko Stare 2/2
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KRZYSZTOF MARCHEWKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KRZYSZTOF MARCHEWKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377127,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385659,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392026,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385659,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Krzysztof Marchewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881360876
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębsko Stare 2/2
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KRZYSZTOF MARCHEWKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE KRZYSZTOF MARCHEWKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385659,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzcince
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.