eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławkówModernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja fragmentów dróg gminnych – 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sławków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.slawkow.pl/procurements/59/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja fragmentów dróg gminnych – 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beef0cca-1d93-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044780/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja fragmentów dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 733831,07 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 611931,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Modernizacja fragmentów dróg gminnych Burki II, Browarna II, Strzemieszycka, Jaśminowa, Staszówka w Sławkowie. W ramach części 1 wykonane zastanie modernizacja fragmentów dróg:
a) Burki II. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 mm szer. 30 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych.
b) Browarna II (115 mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 46 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
c) Strzemieszycka (130 mb). Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm szer. 30 cm.
d) Jaśminowa (170mb). Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 szer. 30 cm. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych oraz gazowych.
e) Staszówka (105m). Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilość 75 kg/m2 z uprzednim oczyszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załącznik 4A, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 297570,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Pańska Góra i Burki IV w Sławkowie. W ramach części 2 wykonane zastanie modernizacja fragmentów dróg:
a) Burki IV (150mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych.
b) Pańska Góra (200mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4B, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 145141,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Burki I i Burki III w Sławkowie. W ramach części 3 wykonana zastanie modernizacja fragmentów dróg: a) Burki I (115mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 50 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Wymiana przepustu dł. 6m (rura PVC materiał inwestora zmagazynowany na terenie gminy Sławków) wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi bez przyczółków. b) Burki III (42,5 mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr: 4C, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 48745,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Modernizacja fragmentu drogi gminnej ul. Browarna I w Sławkowie. Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4D, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5 .
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 47550,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Modernizacja fragmentu drogi gminnej ul. Botanicznej w Sławkowie. Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilość 100 kg/m2 z uprzednim oczyszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie szer. 30 cm. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4E, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 72923,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327861,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605834,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327861,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOLTECH Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327861,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217894,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOLTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80156,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138165,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80156,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB Tyskie Drogi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462939660

7.3.3) Ulica: Urbanowicka 8

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80156,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 4 - 30 000,00 zł. Wszystkie złożone w części nr 4 oferty zawierają wyższe ceny i rozpoczynają się od kwoty 53 632,70 zł wzwyż. Są to kwoty, do których Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części nr 4.
Powyższa okoliczność stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W tym przypadku postępowania unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
W ocenie Zamawiającego, w sytuacji, w której wszystkie oferty (w tym oferta z najniższą ceną) przekraczają budżet zamawiającego, uprawniony jest on do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Kierując się zatem rozsądkiem, jak również ekonomiką postępowania, dalsze badanie oferty byłoby nieuzasadnione, bowiem i tak nie przyniosłoby innego efektu, jak unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53632,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80540,40 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 5 - 50 000,00 zł. Wszystkie złożone oferty dla części nr 5 w postępowaniu zawierają wyższe ceny i rozpoczynają się od kwoty 73 480,72 zł wzwyż. Są to kwoty, do których Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części nr 5.
Powyższa okoliczność stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W tym przypadku postępowania unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
W ocenie Zamawiającego, w sytuacji, w której wszystkie oferty (w tym oferta z najniższą ceną) przekraczają budżet zamawiającego, uprawniony jest on do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Kierując się zatem rozsądkiem, jak również ekonomiką postępowania, dalsze badanie oferty byłoby nieuzasadnione, bowiem i tak nie przyniosłoby innego efektu, jak unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73480,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139297,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.