Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345301/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja fragmentów dróg gminnych – 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sławków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.slawkow.pl/procurements/59/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja fragmentów dróg gminnych – 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beef0cca-1d93-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044780/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja fragmentów dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 733831,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 611931,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Modernizacja fragmentów dróg gminnych Burki II, Browarna II, Strzemieszycka, Jaśminowa, Staszówka w Sławkowie. W ramach części 1 wykonane zastanie modernizacja fragmentów dróg:a) Burki II. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 mm szer. 30 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych.
b) Browarna II (115 mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 46 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
c) Strzemieszycka (130 mb). Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm szer. 30 cm.
d) Jaśminowa (170mb). Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. Średnia grubość po zagęszczeniu 8 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 szer. 30 cm. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych oraz gazowych.
e) Staszówka (105m). Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilość 75 kg/m2 z uprzednim oczyszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załącznik 4A, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 297570,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Pańska Góra i Burki IV w Sławkowie. W ramach części 2 wykonane zastanie modernizacja fragmentów dróg:a) Burki IV (150mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych.
b) Pańska Góra (200mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4B, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 145141,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Burki I i Burki III w Sławkowie. W ramach części 3 wykonana zastanie modernizacja fragmentów dróg: a) Burki I (115mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 50 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Wymiana przepustu dł. 6m (rura PVC materiał inwestora zmagazynowany na terenie gminy Sławków) wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi bez przyczółków. b) Burki III (42,5 mb). Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 50 cm wraz z zagęszczeniem oraz miałowaniem kruszywem 0-4. Regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych.Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr: 4C, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 48745,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Modernizacja fragmentu drogi gminnej ul. Browarna I w Sławkowie. Wykonanie koryta drogi na głębokość 40 cm wraz z zagęszczeniem dna oraz transportem i utylizacją urobku. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm grubości 40 cm wraz z zagęszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 6 cm AC11S. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych.Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4D, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5 .
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 47550,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Modernizacja fragmentu drogi gminnej ul. Botanicznej w Sławkowie. Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w ilość 100 kg/m2 z uprzednim oczyszczeniem. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm AC11S. Wykonanie opasek z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie szer. 30 cm. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych.Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 4E, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych pod kierownictwem kierownika budowy np. czynności wykonywane przez pracowników fizycznych, operatorów maszyn i sprzętu budowlanego, kierowców. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w odniesieniu do kierowników budowy/robót, dostawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 72923,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327861,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605834,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327861,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOLTECH Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563
7.3.3) Ulica: Kolejowa 37
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327861,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134172,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217894,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134172,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOLTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563
7.3.3) Ulica: Kolejowa 37
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134172,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80156,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138165,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80156,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB Tyskie Drogi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462939660
7.3.3) Ulica: Urbanowicka 8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80156,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 4 - 30 000,00 zł. Wszystkie złożone w części nr 4 oferty zawierają wyższe ceny i rozpoczynają się od kwoty 53 632,70 zł wzwyż. Są to kwoty, do których Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części nr 4.
Powyższa okoliczność stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W tym przypadku postępowania unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
W ocenie Zamawiającego, w sytuacji, w której wszystkie oferty (w tym oferta z najniższą ceną) przekraczają budżet zamawiającego, uprawniony jest on do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Kierując się zatem rozsądkiem, jak również ekonomiką postępowania, dalsze badanie oferty byłoby nieuzasadnione, bowiem i tak nie przyniosłoby innego efektu, jak unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53632,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80540,40 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 5 - 50 000,00 zł. Wszystkie złożone oferty dla części nr 5 w postępowaniu zawierają wyższe ceny i rozpoczynają się od kwoty 73 480,72 zł wzwyż. Są to kwoty, do których Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części nr 5.
Powyższa okoliczność stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W tym przypadku postępowania unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
W ocenie Zamawiającego, w sytuacji, w której wszystkie oferty (w tym oferta z najniższą ceną) przekraczają budżet zamawiającego, uprawniony jest on do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Kierując się zatem rozsądkiem, jak również ekonomiką postępowania, dalsze badanie oferty byłoby nieuzasadnione, bowiem i tak nie przyniosłoby innego efektu, jak unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73480,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139297,50 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych "Stojowice Podlas I
- Remont chodników
- Przebudowa ul. Bukowej w Kuropatniku - etap I
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Zagórz
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.