eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceModernizacja i rozbudowa infrastruktury kulturalnej, turystycznej i społecznej w Gminie Ryglice



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i rozbudowa infrastruktury kulturalnej, turystycznej i społecznej w Gminie Ryglice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.4.2.) Miejscowość: Ryglice

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.7.) Numer telefonu: 146541019

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439164

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00417892/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00017742/10/P

Po zmianie:
2022/BZP 00017742/11/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Cz. III: Odnowa centrum miejscowości Wola Lubecka poprzez adaptację części remizy na Filię Centrum Kultury Promocji i Turystyki w Ryglicach, wraz z budową garażu OSP etap II i zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą turystyczną:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku garażowego dwustanowiskowego – etap II wraz z wewnętrzną instalacją: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną (odgromową), gazową – etap II.
Zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót.
Przedmiotem zamówienia są także roboty w istniejącym budynku OSP oraz wykonanie przyłączy wod-kan oraz elementów małej architektury zgodnie z opisem technicznym, projektem budowlanym przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego oraz zgłoszeniem robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia są roboty objęte dokumentacją będącą elementem SWZ, tj.:
W zakresie niepodlegającym obowiązkowi uzyskania pozwolenia na budowę (przebieg robót rejestrowany w dzienniku realizacji inwestycji):
1) STWiOR pn.: Remont budynku OSP Wola Lubecka, opracowana przez mgr inż. M.Dojka, VII2022 r.
2) Przedmiar robót pn.: Remont budynku OSP Wola Lubecka, opracowany przez mgr inż. M. Dojka, z dnia 12.07.2022 r.
3) Opis techniczny robót budowlanych pn.: Remont budynku OSP Wola Lubecka, opracowany przez mag inż. M.Dojka, VII 2022
4) Projekt budowlany przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej (...) opracowany przez mgr inż. M.Szwajkosz, VII 2022 r.
5) Zgłoszenie robót budowlanych z dnia 4.08.2022 r.
W zakresie podlegającym obowiązkowi uzyskania pozwolenia na budowę (przebieg robót rejestrowany w dzienniku budowy):
1) Projekt budowlany dla inwestycji pn.: ,,Budowa garażu (...) – stanowiący zał. nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.1759.2020 z dnia 10.12.2020 r.
2) Errata do projektu budowlanego dla inwestycji pn.: ,,Budowa garażu na dwa wozy (...) – stanowiący zał. nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.1759.2020 z dnia 10.12.2020 r.
3) STWiOR dla inwestycji pn. ,,Budowa garażu (...), opracowana przez mgr inż. Marka Dojka, PRO-LOGOS M. Żelazowska - Dojka Sp.j. ul. Grunwaldzka 30A 33-200 Dąbrowa Tarnowska wrzesień 2020 r.
4) Przedmiar robót dla inwestycji pn. ,,Budowa garażu (...) Etap II, opracowany przez mgr inż. Marka Dojka, PRO-LOGOS M. Żelazowska - Dojka Sp.j. ul. Grunwaldzka 30A 33-200 Dąbrowa Tarnowska 26.07.2022 r.
W zakresie podlegającym obowiązkowi uzyskania pozwolenia na budowę zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót i dotyczy drugiego etapu inwestycji. I etap dotyczył robót związanych z budową budynku garażowego dwustanowiskowego w stanie surowym zamkniętym (z wyłączeniem montażu stolarki wewnętrznej oraz wyłączeniem wykonania elewacji zewnętrznej) wraz z wykonaniem:
- wewn.instalacją: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną (odgromową), gazową - instalacje bez wyposażenia,
- zewn. odcinkiem instalacji kanalizacyjnej do projektowanej studzienki rewizyjnej S1,
- zewnętrznym odcinkiem instalacji elektrycznej poprowadzonym z istniejącego budynku Remizy OSP,
- zewnętrznym odcinkiem instalacji gazowej do punktu redukcyjno-pomiarowego PRP – na własnej działce,
- rozbiórka dwóch budynków (oznaczonych w dokumentacji projektowych jako: i, i.b.).
Do dokumentacji projektowej dołączone zostały rysunki w zakresie zmian nieistotnych dokonanych w trakcie realizacji I etapu inwestycji. Zmiany te należy uwzględnić w cenie ofertowej.
Uwaga: W cenie ofertowej należy ująć m.in. demontaż bram garażowych i ponowny ich montaż po wykonaniu tynkowania i malowania ścian, rozbiórkę budynku oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem g1.
UWAGI:
1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wynosi 90% wartości inwestycji, jednak nie więcej niż 4 099 500,00 zł.
Sposób rozliczenia:
Etap I – zaliczka w wysokości nie mniej niż 10 % wartości umowy wypłacona po wystawieniu przez Wykonawcę faktury zaliczkowej w terminie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający udzieli Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy stanowiącej wkład własny Zamawiającego w wysokości nie mniej niż 10% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Pozostała cześć wynagrodzenia stanowiąca dofinansowanie z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej przez Wykonawcę na rachunek bankowy Wykonawcy.
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. W związku z powyższym, po podpisaniu umowy, ale przed udzieleniem zaliczki przez Zamawiającego, Wykonawca złoży zabezpieczenie w wysokości równej udzielonej zaliczki oraz nieodwołalnie i bezwarunkowo uprawni Zamawiającego, na jego pierwsze żądanie, do otrzymania kwoty odpowiadającej kwocie wnioskowanej zaliczki, w okresie od dnia wypłaty zaliczki (włącznie z tym dniem) do przewidywanego w umowie dnia jej rozliczenia, wydłużonego o 30 dni. Treść zabezpieczenia zaliczki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed udzieleniem zaliczki
W przypadku odstąpienia zamawiającego od umowy lub niewykonania przez Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek przyczyny zamawiający może żądać zwrotu zaliczki, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania lub kar umownych. W takim przypadku wykonawca jest obowiązany zwrócić zaliczkę na wezwanie zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w terminie do 11 miesięcy od podpisania umowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W związku z dofinansowaniem inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych odbiór końcowy dla wszystkich części zamówienia nastąpi nie wcześniej niż 11 miesięcy od podpisania umów.
Zamawiający dopuszcza dokonanie odbioru w terminie wcześniejszym niż 11 miesięcy od podpisania umowy tylko w przypadku wcześniejszego wykonania robót budowlanych dla każdej z trzech części zamówienia, przy czym termin ten musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Wykonawcę/Wykonawców wszystkich części zamówienia oraz przez Zamawiającego. 2) Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy Inwestycyjnej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w całości po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji. 4) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 5) Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej, oraz SWiOR jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektem do wyceny należy przyjąć materiały zawarte w projekcie. 6) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą niezwłocznie po przyjęciu jej do zasobu. 7) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi gminnej i drogi powiatowej oraz korzystających z budynków OSP. Roboty nie mogą zakłócić gotowości bojowej jednostek OSP. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 8) Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej. 9) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice. 10) Instalację gazową należy wykonać i dokonać uruchomienia kotła gazowego do dnia 28.02.2023 r.

Po zmianie:
Cz. III: Odnowa centrum miejscowości Wola Lubecka poprzez adaptację części remizy na Filię Centrum Kultury Promocji i Turystyki w Ryglicach, wraz z budową garażu OSP etap II i zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą turystyczną:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku garażowego dwustanowiskowego – etap II wraz z wewnętrzną instalacją: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną (odgromową), gazową – etap II.
Zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót.
Przedmiotem zamówienia są także roboty w istniejącym budynku OSP oraz wykonanie przyłączy wod-kan oraz elementów małej architektury zgodnie z opisem technicznym, projektem budowlanym przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego oraz zgłoszeniem robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia są roboty objęte dokumentacją będącą elementem SWZ, tj.:
W zakresie niepodlegającym obowiązkowi uzyskania pozwolenia na budowę (przebieg robót rejestrowany w dzienniku realizacji inwestycji):
1) STWiOR pn.: Remont budynku OSP Wola Lubecka, opracowana przez mgr inż. M.Dojka, VII2022 r.
2) Przedmiar robót pn.: Remont budynku OSP Wola Lubecka, opracowany przez mgr inż. M. Dojka, z dnia 12.07.2022 r.
3) Opis techniczny robót budowlanych pn.: Remont budynku OSP Wola Lubecka, opracowany przez mag inż. M.Dojka, VII 2022
4) Projekt budowlany przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej (...) opracowany przez mgr inż. M.Szwajkosz, VII 2022 r.
5) Zgłoszenie robót budowlanych z dnia 4.08.2022 r.
W zakresie podlegającym obowiązkowi uzyskania pozwolenia na budowę (przebieg robót rejestrowany w dzienniku budowy):
1) Projekt budowlany dla inwestycji pn.: ,,Budowa garażu (...) – stanowiący zał. nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.1759.2020 z dnia 10.12.2020 r.
2) Errata do projektu budowlanego dla inwestycji pn.: ,,Budowa garażu na dwa wozy (...) – stanowiący zał. nr 1 do decyzji znak: UAB.6740.1759.2020 z dnia 10.12.2020 r.
3) STWiOR dla inwestycji pn. ,,Budowa garażu (...), opracowana przez mgr inż. Marka Dojka, PRO-LOGOS M. Żelazowska - Dojka Sp.j. ul. Grunwaldzka 30A 33-200 Dąbrowa Tarnowska wrzesień 2020 r.
4) Przedmiar robót dla inwestycji pn. ,,Budowa garażu (...) Etap II, opracowany przez mgr inż. Marka Dojka, PRO-LOGOS M. Żelazowska - Dojka Sp.j. ul. Grunwaldzka 30A 33-200 Dąbrowa Tarnowska 15.11.2022 r.
W zakresie podlegającym obowiązkowi uzyskania pozwolenia na budowę zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót i dotyczy drugiego etapu inwestycji. I etap dotyczył robót związanych z budową budynku garażowego dwustanowiskowego w stanie surowym zamkniętym (z wyłączeniem montażu stolarki wewnętrznej oraz wyłączeniem wykonania elewacji zewnętrznej) wraz z wykonaniem:
- wewn.instalacją: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną (odgromową), gazową - instalacje bez wyposażenia,
- zewn. odcinkiem instalacji kanalizacyjnej do projektowanej studzienki rewizyjnej S1,
- zewnętrznym odcinkiem instalacji elektrycznej poprowadzonym z istniejącego budynku Remizy OSP,
- zewnętrznym odcinkiem instalacji gazowej do punktu redukcyjno-pomiarowego PRP – na własnej działce,
- rozbiórka dwóch budynków (oznaczonych w dokumentacji projektowych jako: i, i.b.).
Do dokumentacji projektowej dołączone zostały rysunki w zakresie zmian nieistotnych dokonanych w trakcie realizacji I etapu inwestycji. Zmiany te należy uwzględnić w cenie ofertowej.
Uwaga: W cenie ofertowej należy ująć m.in. demontaż bram garażowych i ponowny ich montaż po wykonaniu tynkowania i malowania ścian, rozbiórkę budynku oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem g1.
UWAGI:
1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wynosi 90% wartości inwestycji, jednak nie więcej niż 4 099 500,00 zł.
Sposób rozliczenia:
Etap I – zaliczka w wysokości nie mniej niż 10 % wartości umowy wypłacona po wystawieniu przez Wykonawcę faktury zaliczkowej w terminie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający udzieli Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy stanowiącej wkład własny Zamawiającego w wysokości nie mniej niż 10% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Pozostała cześć wynagrodzenia stanowiąca dofinansowanie z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej przez Wykonawcę na rachunek bankowy Wykonawcy.
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. W związku z powyższym, po podpisaniu umowy, ale przed udzieleniem zaliczki przez Zamawiającego, Wykonawca złoży zabezpieczenie w wysokości równej udzielonej zaliczki oraz nieodwołalnie i bezwarunkowo uprawni Zamawiającego, na jego pierwsze żądanie, do otrzymania kwoty odpowiadającej kwocie wnioskowanej zaliczki, w okresie od dnia wypłaty zaliczki (włącznie z tym dniem) do przewidywanego w umowie dnia jej rozliczenia, wydłużonego o 30 dni. Treść zabezpieczenia zaliczki musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed udzieleniem zaliczki
W przypadku odstąpienia zamawiającego od umowy lub niewykonania przez Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek przyczyny zamawiający może żądać zwrotu zaliczki, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania lub kar umownych. W takim przypadku wykonawca jest obowiązany zwrócić zaliczkę na wezwanie zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w terminie do 11 miesięcy od podpisania umowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W związku z dofinansowaniem inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych odbiór końcowy dla wszystkich części zamówienia nastąpi nie wcześniej niż 11 miesięcy od podpisania umów.
Zamawiający dopuszcza dokonanie odbioru w terminie wcześniejszym niż 11 miesięcy od podpisania umowy tylko w przypadku wcześniejszego wykonania robót budowlanych dla każdej z trzech części zamówienia, przy czym termin ten musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Wykonawcę/Wykonawców wszystkich części zamówienia oraz przez Zamawiającego. 2) Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy Inwestycyjnej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w całości po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji. 4) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 5) Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej, oraz SWiOR jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektem do wyceny należy przyjąć materiały zawarte w projekcie. 6) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą niezwłocznie po przyjęciu jej do zasobu. 7) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi gminnej i drogi powiatowej oraz korzystających z budynków OSP. Roboty nie mogą zakłócić gotowości bojowej jednostek OSP. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 8) Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej. 9) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice. 10) Instalację gazową należy wykonać i dokonać uruchomienia kotła gazowego do dnia 28.02.2023 r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-16 09:00

Po zmianie:
2022-11-23 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-16 09:05

Po zmianie:
2022-11-23 09:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-12-15

Po zmianie:
2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.