eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e92aa8-4e71-442e-9215-ad5e8e6abc12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.27.2025.325.PKO[PSIC2024][KSC2025]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16875,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie (1) jednego audytu stacjonarnego sprawozdania finansowego w projekcie realizowanym przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową - Państwowy Instytut Badawczy w ramach Programu „Cyfrowa Europa” - Digital Europe Programme, zgodnie z:
a) wymaganiami umowy grantowej zawartej przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową – Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” z instytucją finansującą tj. the European Health and Digital Executive Agency (HADEA), znajdującymi się w Załączniku nr 1 do SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ-SOPZ;
b) wytycznymi znajdującymi się w dokumencie - Certificate on the financial statements (CFS) znajdującym się na portalu Funding and Tenders Portal > Guidance & documents > Reference documents > Select filter Digital Europe Programme > Templates & forms > Project reporting templates > Certificate on the financial statements (CFS), znajdującym się pod poniższym linkiem: https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/reference-documents?programmePeriod=2021-2027&frameworkProgramme=43152860,
zwanego dalej “Usługą”
2) przekazanie Zamawiającemu podpisanego raportu z audytu sprawozdania finansowego w formie papierowej w języku angielskim- agreed-upon procedures report on the certificate on the financial statement (CFS), na wzorze wskazanym w dokumencie - Certificate on the financial statements (CFS) znajdującym się na portalu Funding and Tenders Portal > Guidance & documents > Reference documents > Select filter Digital Europe Programme > Templates & forms > Project reporting templates > Certificate on the financial statements (CFS), znajdującym się pod poniższym linkiem: https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/reference-documents?programmePeriod=2021-2027&frameworkProgramme=43152860
3) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do raportu z audytu sprawozdania finansowego (jeżeli stanowią „utwór” w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. DZ.U.z 2025r. poz. 24).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) Usługa przeprowadzenia audytu stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego (ul. Kolska 12, Warszawa) zostanie wykonana w okresie 5 dni roboczych, liczonych od dnia rozpoczęcia audytu, przy czym świadczenie usługi rozpocznie się nie wcześniej niż 01.10.2025 r. i nie później niż do 06.10.2025 r.
2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję raportu z audytu sprawozdania finansowego - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami Certificate On The Financial Statement z uwzględnieniem uwag Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia usługi przeprowadzenia audytu stacjonarnego, nie później niż do 17.10.2025 r. Wstępna wersja raportu w formie elektronicznej zostanie przekazana przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia audytu.
3) Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę odbioru usługi audytu wskazaną w Protokole odbioru.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5534,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5534,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA DR ERNEST PODGÓRSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580082716

7.3.3) Ulica: ul. Śliwkowa, nr 1A

7.3.4) Miejscowość: Pierwoszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5534,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-06

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Usługa przeprowadzenia audytu stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego (ul. Kolska 12, Warszawa) zostanie wykonana w okresie 5 dni roboczych, liczonych od dnia rozpoczęcia audytu, przy czym świadczenie usługi rozpocznie się nie wcześniej niż 01.10.2025 r. i nie później niż do 06.10.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.