Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337882/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego – wg 2 pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011692096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MOCHNACKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-042
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ifps.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.whs.ifps.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
INSTYTUT BADAWCZY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego – wg 2 pakietów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3284ba6a-1997-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFPS/14/PZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 362033 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 1 – Urządzenia wielofunkcyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 56580 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 2 – Komputery stacjonarne, laptopy, monitory itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 388720,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95660,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462505708
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388720,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388720,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388720,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP DATA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210330887
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388720,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 12-miesięcznych licencji w liczbie 288 na oprogramowanie VMware vSphere Foundation wraz ze wsparciem technicznym producenta trwającym w całym okresie obowiązywania licencji
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem w związku z organizacją zjazdu w ramach aplikacji legislacyjnej edycja 2025/2026
- Usługa pielęgnacyjnego cięcia drzew oraz uporządkowania terenu skarpy na nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Solskiego 35 i 41 w Bielsku-Białej
- Zakupy inwestycyjne dla ZPOW3 - Zakup i dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dla potrzeb ZPOW3 przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie -dwóch z napędem elektrycznym oraz jednego z napędem hybrydowym
- Wykonanie ekspertyzy określającej wpływ eksploatacji górniczej PG Silesia na wały p.pow. położone na terenie gm. Goczałkowice Zdrój, Bestwina, Czechowice-Dziedzice, Miedźna i Pszczyna
- Awaryjna naprawa prawego brzegu rzeki Olzy w rejonie działki 6845/7 obręb Istebna, gm. Istebna
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ DYDAKTYCZNEGO DO PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO (POSTĘPOWANIE ZP.271.19.2025)
- Dostawa i montaż sprzętu kom., wyposażenie w inny sprzęt elekt. oraz przeprowadzenie warsztatów dla SP w Koczale w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pom. szkołach"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni językowej w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie w ramach projektu "Program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych Gminy Łęczyce
- Dostawa komputerów i drukarek dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- TP 80 /25-dostawa komputerów zintegrowanych z monitorem i nie wystający poza jego obrys, komputerów przenośnych i monitorów oraz oprogramowania i drukarek.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.