Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00393267/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            „Budowa budynku garażowego z częścią administracyjną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harasiukach - etap II”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 11
1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306
1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.harasiuki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku garażowego z częścią administracyjną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harasiukach - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d7fc577-670b-46aa-b628-d38ba54a0c4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076113/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa budynku garażowego z cześcią administracyjną dla OSP Harasiuki Etap II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219697,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest : realizacja inwestycji pn. „Budowa budynku garażowego z częścią administracyjną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harasiukach - Etap II.” 
4.2 Przedmiot  zamówienia obejmuje :
Budowę budynku garażowego z częścią administracyjną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harasiukach – Etap II na działce o nr ewid. 229/3 , 239, poprzez wykonanie  ścian piętra więźby dachowej wraz z pokryciem. Stan istniejący:
wykonane ściany parteru wraz ze stropem nad parterem.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1)	Roboty żelbetowe,
2)	Ściany,
3)	Rdzenie,
4)	Stropy i wieńce,
5)	Belki,
6)	Nadporoża,
7)	Więźba dachowa wraz z pokryciem blachą trapezową powlekaną,
8)	Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych, 
4.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa w pkt. 4.2 określają:
1)	Dokumentacja projektowa  stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ,
2)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)  
   stanowiąca załącznik Nr 10 do SWZ,
3)	przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 11 do  SWZ.
Uwaga I. Załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa oraz SSTWIORB obejmuje całość opracowania, natomiast  niniejszym postępowaniem objęty jest zakres dotyczący  wykonania  robót opisanych 
w  ust. 4.2   pkt. 1-8.
           Uwaga II. Załączony projekt techniczny należy rozpatrywać zgodnie z  
           rysunkami  zamiennymi :
           -  „Przekrój A-A- rys. zamienny”,
           -  „Przekrój B-B- rys. zamienny”.
           -  „Rzut piętra – rys. zamienny”.
           -  „Elewacje – rys. zamienny”,
4.3. W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.2. wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1)	dokumentacja projektowa, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3)	przedmiar robót, z zastrzeżeniem ust.  4.
4)  wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w  pkt 4.2. pkt.1. oraz w STWIORB.
5)  przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259760,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259760,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma budowlana ŁYKOBUD JÓZEF ŁYKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161366331
7.3.3) Ulica: ---
7.3.4) Miejscowość: Łętownia 346
7.3.5) Kod pocztowy: 37-312
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Firma Budowlana "ŁYKObud" - Józef Łyko
jakie przetargi wygrała firma 
Firma Budowlana "ŁYKObud" - Józef Łyko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259760,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
 - Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków w Gminie Główczyce
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Modernizacja oświetlenia budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mosina
 
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





