Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00424303/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu osobowego (radiowozu) dla Straży Miejskiej z wbudowanym systemem ostrzegania ludności-sztuk 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1d06b84-b0ff-4332-a65c-903ad106c8cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu osobowego (radiowozu) dla Straży Miejskiej z wbudowanym systemem ostrzegania ludności-sztuk 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d06b84-b0ff-4332-a65c-903ad106c8cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031215/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Zakup pojazdu osobowego (radiowozu) dla Straży Miejskiej z wbudowanym systemem ostrzegania ludności - dwie sztuki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.RZP.271.44.2025.ZCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255185,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk pojazdów osobowych (radiowozów), w wersji oznakowanej, z wbudowanym systemem ostrzegania ludności. Pojazdy fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2025 roku, spełniające warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, co do których wymagania i parametry zostały określone w Załączniku nr 1 -opis przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały
mu przyznane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, a Zamawiający zastrzegł powyższą możliwość w Ogłoszeniu o zamówieniu (Sekcja VI pkt 6.7)).
Zgodnie ze stanowiskiem doktryny oraz opinią Urzędu Zamówień Publicznych, odnoszącą się co prawda do obowiązującego na gruncie uprzednio obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych art. 93 ust. 1 a) zachowującym aktualność również na gruncie przedmiotowej sprawy, nie jest istotnym, czy Zamawiający w ogóle nie otrzymał określonego finansowania inwestycji, czy też to finansowanie okazało się niższym od tego, o które Zamawiający się ubiegał. Wartym podkreślenia jest, iż UZP w jednej z opinii skonstatował, jakoby możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieuzyskania finansowania zewnętrznego nie została zawężona tylko do przypadku, w którym Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego działał w uzasadnionym przekonaniu, że będzie dysponował kwotą na wykonanie przedmiotu zamówienia lub refinansowaniem wydatków poniesionych w związku z realizacją zamówienia. W jednym z wyroków KIO (wyrok z dnia 3 września 2010 r., KIO/UZP 1799/10, SIP LEZ nr 655024) stanęła na stanowisku, iż przepis art. 93 ust. 1a Pzp (a obecnie art. 310 ustawy Pzp) pozostawia decyzję w kwestii unieważnienia postępowania Zamawiającemu-stanowi jego prawo, a nie obowiązek. Zamawiający może bowiem podjąć decyzję, iż pomimo nie przyznania środków, o których mowa w art. 310 Pzp jest w stanie i zrealizuje zamówienie, finansując je z własnych środków. Może także nie być w stanie zrealizować zamówienia z własnych środków bez uszczerbku dla innych realizowanych zadań.
Reasumując, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ze względu na brak środków własnych na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Udzielenie dostępu do programu do naliczania i rozliczania dotacji oświatowej dla 67 szkół i placówek niepublicznych
- Przegląd i naprawy sprzętu i aparatury medycznej firmy Schiller będącej na wyposażeniu szpitala - 122/TP/2025
- Aktualizacja sygnatur dla posiadanego systemu ochrony antywirusowej ESET.
- Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku w roku 2026
- Dostawa rezerwy umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Słupsku
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Centrum Żeglarskiego.
- Dostawa samochodu osobowego dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
- Zakup 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego
- Zakup fabrycznie nowych samochodów osobowych typu BUS wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Zakup trzech ( 3 sztuki) samochodów typu SUV lub crossover
- 48/AUTA2/DCZP/2025/P Najem długoterminowy samochodu na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





