eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockDostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku
w ramach projektu „GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Zgliczyńskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3640210

1.5.8.) Numer faksu: 243640213

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsplock.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f2488fc-7658-4262-97af-fe67b6a48436

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku
w ramach projektu „GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2488fc-7658-4262-97af-fe67b6a48436

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Gotowi na samodzielność” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.282.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 94097,56

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91958,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą 9 pakietów (laptop, torba, mysz, drukarka przenośna, oprogramowanie biurowe i antywirusowe, telefon komórkowy) dla 9 uczestników Projektu pn. „Gotowi na samodzielność”( + do 9 sztuk w ramach prawa opcji ).
Powyższe zadanie realizowane jest w ramach projektu „Gotowi na samodzielność” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zdrowotnych na Mazowszu. Działania 8.6 Usługi społeczne na rzecz rodzin programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Uczestnicy zajęć:
W zajęciach będzie uczestniczyć 18 osób – uczestników projektu „Gotowi na samodzielność”. Są to osoby zamieszkujące na terenie RMR (Miasto Płock/Powiat płocki), w wieku ok. 17-25 lat, w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy MOPS w Płocku.
Zakres podstawowy – zakup 9 pakietów (laptop, oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, torba, mysz, drukarka przenośna)
Zakres opcjonalny:
a) Prawo opcji nr 1 dla części I - 5 kolejnych pakietów
b) Prawo opcji nr 2 dla części I – 1 kolejny pakiet
c) Prawo opcji nr 3 dla części I – 1 kolejny pakiet
d) Prawo opcji nr 4 dla części I – 1 kolejny pakiet
e) Prawo opcji nr 5 dla części I – 1 kolejny pakiet

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

30237270-2 - Torby na komputery przenośne

30237410-6 - Myszka komputerowa

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 83178 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą 9 pakietów (laptop, torba, mysz, drukarka przenośna, oprogramowanie biurowe i antywirusowe, telefon komórkowy) dla 9 uczestników Projektu pn. „Gotowi na samodzielność”( + do 9 sztuk w ramach prawa opcji ).
Powyższe zadanie realizowane jest w ramach projektu „Gotowi na samodzielność” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zdrowotnych na Mazowszu. Działania 8.6 Usługi społeczne na rzecz rodzin programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Uczestnicy zajęć:
W zajęciach będzie uczestniczyć 18 osób – uczestników projektu „Gotowi na samodzielność”. Są to osoby zamieszkujące na terenie RMR (Miasto Płock/Powiat płocki), w wieku ok. 17-25 lat, w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy MOPS w Płocku.
Część II
Zakres podstawowy – zakup 9 pakietów (telefon komórkowy)
Zakres opcjonalny:
a) Prawo opcji nr 1 dla części II - 5 kolejnych pakietów
b) Prawo opcji nr 2 dla części II – 1 kolejny pakiet
c) Prawo opcji nr 3 dla części II – 1 kolejny pakiet
d) Prawo opcji nr 4 dla części II – 1 kolejny pakiet
e) Prawo opcji nr 5 dla części II – 1 kolejny pakiet

4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

4.5.5.) Wartość części: 8780,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102308,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118134,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102308,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK ARTUR PAJĄK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: SPÓŁDZIELCZA 33

7.3.4) Miejscowość: PŁOCK

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102308,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10799,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11446,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10799,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: GŁOWACKIEGO 7/7

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10799,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.