Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00322462/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku
w ramach projektu „GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Zgliczyńskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3640210
1.5.8.) Numer faksu: 243640213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsplock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f2488fc-7658-4262-97af-fe67b6a484361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płockuw ramach projektu „GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2488fc-7658-4262-97af-fe67b6a48436
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Gotowi na samodzielność” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.282.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 94097,56
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91958,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą 9 pakietów (laptop, torba, mysz, drukarka przenośna, oprogramowanie biurowe i antywirusowe, telefon komórkowy) dla 9 uczestników Projektu pn. „Gotowi na samodzielność”( + do 9 sztuk w ramach prawa opcji ).Powyższe zadanie realizowane jest w ramach projektu „Gotowi na samodzielność” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zdrowotnych na Mazowszu. Działania 8.6 Usługi społeczne na rzecz rodzin programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Uczestnicy zajęć:
W zajęciach będzie uczestniczyć 18 osób – uczestników projektu „Gotowi na samodzielność”. Są to osoby zamieszkujące na terenie RMR (Miasto Płock/Powiat płocki), w wieku ok. 17-25 lat, w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy MOPS w Płocku.
Zakres podstawowy – zakup 9 pakietów (laptop, oprogramowanie biurowe, oprogramowanie antywirusowe, torba, mysz, drukarka przenośna)
Zakres opcjonalny:
a) Prawo opcji nr 1 dla części I - 5 kolejnych pakietów
b) Prawo opcji nr 2 dla części I – 1 kolejny pakiet
c) Prawo opcji nr 3 dla części I – 1 kolejny pakiet
d) Prawo opcji nr 4 dla części I – 1 kolejny pakiet
e) Prawo opcji nr 5 dla części I – 1 kolejny pakiet
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 83178 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą 9 pakietów (laptop, torba, mysz, drukarka przenośna, oprogramowanie biurowe i antywirusowe, telefon komórkowy) dla 9 uczestników Projektu pn. „Gotowi na samodzielność”( + do 9 sztuk w ramach prawa opcji ).Powyższe zadanie realizowane jest w ramach projektu „Gotowi na samodzielność” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zdrowotnych na Mazowszu. Działania 8.6 Usługi społeczne na rzecz rodzin programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Uczestnicy zajęć:
W zajęciach będzie uczestniczyć 18 osób – uczestników projektu „Gotowi na samodzielność”. Są to osoby zamieszkujące na terenie RMR (Miasto Płock/Powiat płocki), w wieku ok. 17-25 lat, w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy MOPS w Płocku.
Część II
Zakres podstawowy – zakup 9 pakietów (telefon komórkowy)
Zakres opcjonalny:
a) Prawo opcji nr 1 dla części II - 5 kolejnych pakietów
b) Prawo opcji nr 2 dla części II – 1 kolejny pakiet
c) Prawo opcji nr 3 dla części II – 1 kolejny pakiet
d) Prawo opcji nr 4 dla części II – 1 kolejny pakiet
e) Prawo opcji nr 5 dla części II – 1 kolejny pakiet
4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.5.) Wartość części: 8780,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102308,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118134,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102308,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK ARTUR PAJĄK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: SPÓŁDZIELCZA 33
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102308,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10799,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11446,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10799,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821
7.3.3) Ulica: GŁOWACKIEGO 7/7
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10799,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia przeciwpowodziowego
- Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku z podziałem na części na potrzeby Ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu medycznego jednorazowego 2
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Chemików"
- Dostawa lup elektronicznych, komputerów przenośnych oraz tabletów z dotykową klawiaturą brajlowską na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja i rozbudowa infrastruktury krytycznej KM PSP w Płocku na potrzeby realizacji zadań z zakresu Ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa 6 sztuk laptopów o dużej mocy obliczeniowej na potrzeby Zespołu Informatyki i Cyberbezpieczeństwa
- Dostawa zestawów komputerowych dla Zakładu Patomorfologii Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





