Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00316736/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
 - 2025/BZP 00383578/01 - Wynik z dnia 2025-08-20
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Osieku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292831648
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wolności, 24a
1.4.2.) Miejscowość: Osiek
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-221
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zsosiek@gmail.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsosiek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438728
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00383578
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy                
                    Po zmianie: 
                        Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        art. 255 pkt 7 ustawy                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Wybrany wykonawca na część 7 uchylił się od zawarcia umowy.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Armapol Ewa Przebinda i Sara Przebinda sp. Jawna                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Poskwitów                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        32-095                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        małopolskie                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Polska                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Mikro przedsiębiorca                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        NIP: 6821653999                
                    Po zmianie: 
                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-29                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-29                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3)                    Przed zmianą: 
                        2025-07-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-25                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 4)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-26                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 5)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-26                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 6)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-29                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        4970,00                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        PLN                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                        2025-08-18                
                    Po zmianie: 
                        2025-08-28                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Data do                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7)                    Przed zmianą: 
                        2025-07-31                
                    Po zmianie: 
                
INNE PRZETARGI OSIEK
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
 - Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku
 
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 7 części
 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Turzu z podziałem na części
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Lubiszewice z podziałem na części
 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu i jego Oddziału w Laskowcu
 - Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2026 roku.
 
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





