Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429776/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
 - 2023/BZP 00042042/01 - Wynik z dnia 2023-01-18
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Usług Wspólnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388146734
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zakroczymska 30
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ncuw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncuw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438679
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00429776/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu                    Przed zmianą: 
                        a)	lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (formularz wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).                
                    Po zmianie: 
                        a)	wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (formularz wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).                
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-530/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy instalacji c.o. w budynkach nr 52 i 92 w kompleksie wojskowym w Darłowie.
 - Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
 - SVA/4620-486/2025: Dostawa wody źródlanej i mineralnej dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - SVA/4620-513/2025: Remont dachu wraz z rozbiórką i odbudową kominów murowanych, budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Bernarda Pretficza 37 we Wrocławiu
 
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
 - Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 - Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń" w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Lubań"
 - Świadczenie usług serwisowych oprogramowania PLAZA
 - Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





