eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach programu Cyfrowa Gmina.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach programu Cyfrowa Gmina.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jemielnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 67

1.5.2.) Miejscowość: Jemielnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774623500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach programu Cyfrowa Gmina.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce1195c9-4955-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012359/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu komuterowego dla Gminy Jemielnica w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 147500,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119918,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Część 1: Dostawa stacji roboczych, laptopów, monitorów oraz oprogramowania biurowego obejmuje dostawę:

1) Stacje robocze (komputery stacjonarne z systemem operacyjnym) – 7 szt.
2) Laptopy (notebooki) z systemem operacyjnym – 2 szt.
3) Monitory typ A – 4 szt.
4) Monitory typ B – 3 szt.
5) Pakiet biurowy - 14 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.

2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.

3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.

4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.

5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.

6. Zamawiający wymaga dla części 1 i 2 następujących certyfikatów:

1) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
2) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
3) Energy Star 8.0
4) TÜV Rheinland – ochrona oczu przed niską emisją światła niebieskiego (dot. części 1 – laptopy oraz monitory)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 59900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Część 2: Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego obejmuje dostawę:

1) Serwer NAS – 1 szt.
2) Serwerowy zasilacz awaryjny typ A – 1 szt.
3) Serwerowy zasilacz awaryjny typ B – 1 szt.
4) Przełącznik sieciowy – 2 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.

2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.

3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.

4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.

5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.

6. Zamawiający wymaga dla części 1 i 2 następujących certyfikatów:

1) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
2) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
3) Energy Star 8.0

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 32100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. Część 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4/A3 zawierającego skaner jednoprzebiegowy, gotowe do pracy z pełnowartościowymi tonerami obejmuje dostawę:

1) Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 zawierające skaner jednoprzebiegowy – 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.

2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.

3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.

4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.

5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11. Część 4: Dostawa serwera z systemem operacyjnym obejmuje dostawę:

1) Serwer z systemem operacyjnym – 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.

2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.

3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.

4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.

5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Na podstawie art. 255 pkt 2 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Dla części 1 przedmiotowego postępowania w terminie składania ofert wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8 lok.4, 26-600 Radom. Zgodnie z zapisem Specyfikacji Warunków Zamówienia rozdział XVIII ust. 5 Zamawiający określił jakie oświadczenia i dokumenty powinna zawierać złożona przez Wykonawcę oferta. Oferta Firmy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. nie zawierała Formularza szczegółowego stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego. Jak mówi rozdział XVIII ust. 5 pkt 3 SWZ:: „Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności produktu z wymogami Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie potwierdzi wymaganych parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.”
W związku z powyższym zaistniała przesłanka, odrzucenia oferty określona w art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Stąd zaistniała przesłanka do unieważnienia postępowania dla części 1 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59009,25 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Na podstawie art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Dla części 2 przedmiotowego postępowania wpłynęły odpowiednio dwie oferty:
• oferta nr 3: NetCom Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, cena: 59 730,03zł brutto;
• oferta nr 4: ANZENA Sp. z o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice, cena: 34 874,19 zł brutto.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Termin otwarcia ofert dla niniejszego postępowania został ustalony na dzień 19.10.2022r. na godzinę 11:00. Oferta nr 4 firmy ANZENA Sp. z o.o. zgodnie z informacja na platformie zakupowej została złożona w dniu otwarcia ofert ze znacznikiem czasowym 11:00:25 i została tym samym zakwalifikowana jako oferta złożona po terminie składania ofert.
W związku z powyższym zaistniała przesłanka odrzucenia oferty określona w art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli została złożona po terminie składania ofert.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 w wysokości: 40 000,00 zł brutto.
W postępowaniu dla tej części zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 4 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. Zaś Ofert nr 3 firmy NetCom Sp. z o.o. przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczył na sfinansowanie zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59730,03 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15837,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15837,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15837,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFSERWIS Marek Karcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541056725

7.3.3) Ulica: Krawiecka 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-024

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1583748 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Na podstawie art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Dla części 4 przedmiotowego postępowania wpłynęły odpowiednio dwie oferty:
• oferta nr 3: NetCom Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, cena: 60 885,00zł brutto;
• oferta nr 4: ANZENA Sp. z o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice, cena: 32 219,85 zł brutto.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Termin otwarcia ofert dla niniejszego postępowania został ustalony na dzień 19.10.2022r. na godzinę 11:00. Oferta nr 4 firmy ANZENA Sp. z o.o. zgodnie z informacja na platformie zakupowej została złożona w dniu otwarcia ofert ze znacznikiem czasowym 11:00:25 i została tym samym zakwalifikowana jako oferta złożona po terminie składania ofert.
W związku z powyższym zaistniała przesłanka odrzucenia oferty określona w art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli została złożona po terminie składania ofert.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 w wysokości: 32 000,00 zł brutto.
W postępowaniu dla tej części zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 4 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. Zaś Ofert nr 3 firmy NetCom Sp. z o.o. przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczył na sfinansowanie zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części 4 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.