Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391166/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia parkingu strzeżonego
dla usuwanych pojazdów z terenu Miasta Koszalina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 348 86 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9937957d-033e-40f4-b07d-9b1546b8192d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia parkingu strzeżonegodla usuwanych pojazdów z terenu Miasta Koszalina
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9937957d-033e-40f4-b07d-9b1546b8192d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037305/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Koszalina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.22.2025.AN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276583,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w sposób ciągły, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, usług polegających na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg znajdujących się na terenie Miasta Koszalina w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym. Zamówienie obejmuje:
a) przyjęcie pojazdów na parking,
b) parkowanie pojazdów,
c) wydanie pojazdów z parkingu osobie uprawnionej.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340197,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340197,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340197,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC DROGOWA AUTO FRAKT Krzysztof Sobczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524995715
7.3.3) Ulica: Podgrzybków 16
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-900
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pomoc Drogowa AUTO FRAKT Krzysztof Sobczyński
jakie przetargi wygrała firma
Pomoc Drogowa AUTO FRAKT Krzysztof Sobczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340197,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"
- Usuwanie i przechowywanie oraz demontaż pojazdów usuniętych z drogi na terenie miasta Słupska na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu lubińskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym w latach 2026-2027.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- "Usuwanie i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym na terenie powiatu grodziskiego w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 50a oraz art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





