eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻelechlinekPrzebudowa drogi Żelechlin- Żelechlinek



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi Żelechlin- Żelechlinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 712 27 12

1.5.8.) Numer faksu: 44 712 27 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffca70d1-e311-492c-90bc-8ad572072f6c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi Żelechlin- Żelechlinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffca70d1-e311-492c-90bc-8ad572072f6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072939/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi Żelechlin - Żelechlinek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPR.271.1.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 973508,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi Żelechlin- Żelechlinek”
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) Przebudowa drogi:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe – ok. 1 km; mechaniczne usunięcie humusu, zarośli, samosiejek w pasie drogowym z transportem; rozebranie ręczne nawierzchni zjazdu i chodnika, rozebranie podbudowy i krawężników z transportem),
b) podbudowa jezdni ( roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego, wzmocnienie podłożą, podbudowa, skropienie emulsją asfaltową podbudowy),
c) nawierzchnia jezdni (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, skropienie asfaltem warstwy nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego),
d) regulacja zjazdów (profilowanie i zagęszczanie podłoża, wyrównanie zjazdów gruntowych),
e) oznakowanie pionowe (pionowe znaki drogowe)
f) pobocza i roboty uzupełniające ( przygotowanie podłoża gruntowego z wykonaniem zbiegu chwastobójczego, ułożenie mechaniczne poboczy, mechaniczne zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego, uzupełnienie skarp korony drogi z plantowaniem ręcznym skarp korony drogi i odtworzenie rowów).
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w:
1) przedmiarze robót – stanowiącym załącznik do SWZ ,
2) dokumentacjach technicznych - stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915438,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1147408,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915438,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590612306

7.3.3) Ulica: Południowa 17/19

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża drogowa: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne, podbudowy, pobocza i roboty uzupełniające


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915438,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.