eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE LUB ODZYSK ODPADÓW MEDYCZNYCH POWSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPZOZ W ŁUKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE LUB ODZYSK ODPADÓW MEDYCZNYCH POWSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPZOZ W ŁUKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE LUB ODZYSK ODPADÓW MEDYCZNYCH POWSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPZOZ W ŁUKOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ecfd4d-1ee7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026620/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Odbiór, transport i unieszkodliwianie lub odzysk odpadów medycznych powstałych z działalności SPZOZ w Łukowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 867888,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 odpady medyczne zakaźne
(odpady o kodach: 180102*,180103*, 180182*)
18 01 02* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) – 100 kg/rok,
18 01 03* - inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem
18 01 80 i 18 01 82 – 78 000kg/rok
18 01 82* - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych – 50 kg/rok
Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi: 78 150 kg rocznie,

Odpady o kodach, 18 01 02* , 18 01 03* i 18 01 82* stanowią odpady niebezpieczne w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699, tj. zm.) i podlegają unieszkodliwianiu zgodnie z zasadą bliskości określoną w art. 20 ustawy.
Obowiązki wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
 odbioru, transportu, unieszkodliwiania i składowania odpadów,
 załadunku odpadów medycznych,
 odbioru odpadów środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów medycznych i dostosowanymi do wymogów określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych,
 posiadania uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem, przez cały okres jej trwania,
 posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania umowy,
 właściwej organizacji pracy, zapewnienia pojazdów do transportu odpadów medycznych spełniających obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, starannego wykonywania usługi z zachowaniem zasad aktualnej wiedzy technicznej oraz przepisów prawa.
Odbiór odpadów odbywać się będzie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego z jednostek organizacyjnych, w szczególności:
a. Szpital św. Tadeusza, ul. Doktora A. Rogalińskiego 3, Łuków - odbiór odpadów medycznych i niebezpiecznych zakaźnych musi odbywać się w każdy poniedziałek, środę i piątek w godz. od 08:00 do 14:00/
b. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Stoczku Łukowskim, ul. Piłsudskiego 32, Stoczek Łukowski - odbiór co 7 dni
c. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wandowie, Wandów 11 - odbiór co 14 dni,
d. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wojcieszkowie, ul. Sienkiewicza 37 - odbiór co 14 dni
e. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Serokomli, ul. Nadstawna 15 - odbiór co 14 dni,
f. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jedlance, ul. Warszawska 17 - odbiór co 14 dni
g. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Trzebieszowie, Trzebieszów 92 - odbiór co 14 dni,
h. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Gręzówka 35a - odbiór co 14 dni,
i. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej ul. Al. Kościuszki 2a, Łuków - odbiór co 7 dni,
j. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Partyzantów 10 - odbiór co 7 dni,
k. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łukowie, ul. Partyzantów 15 - odbiór min. raz na miesiąc,
l. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Łukowie, ul. Cieszkowizna 13 - odbiór min. raz na miesiąc,
m. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Łukowie, ul. Konarskiego 3 - odbiór min. raz na miesiąc,
n. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Łukowie, ul. 11 listopada - 20 odbiór min. raz na miesiąc,
o. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Łukowie, ul. Siedlecka - 56 - odbiór min. raz na miesiąc,
p. Gabinet Medycyny Szkolnej przy I LO w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 41, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
q. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 4 w Łukowie, ul. Kryńskiego 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
r. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 2 w Łukowie, ul. Warszawska 88, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
s. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 1 w Łukowie, ul. Al. Kościuszki 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
t. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 3 w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70, Łuków – odbiór ok. raz na miesiąc,
u. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Placówek w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70a, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc.
w. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Ciechominie, Ciechomin 43- odbiór co 14 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 689283,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 odpady medyczne pozostałe
(odpady o kodach: 18 01 04,18 01 09, 18 01 01)
18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 – 20 100 kg/rok
18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08 – 100 kg/rok
18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) – 50 kg/rok
Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi: 20 250 kg rocznie.

Obowiązki wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- odbioru, transportu i składowania odpadów,
- załadunku odpadów,
- odbioru odpadów środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów medycznych i dostosowanymi do wymogów określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 227, poz.1367 ze zm.),
- posiadania uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem, przez cały okres jej trwania,
- posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania umowy,
- właściwej organizacji pracy, zapewnienia pojazdów do transportu odpadów spełniających obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, starannego wykonywania usługi z zachowaniem zasad aktualnej wiedzy technicznej oraz przepisów prawa,
- Wykonawca na okres trwania umowy przekaże zamawiającemu 3 pojemniki o pojemności 1 100 litrów na kółkach z klapą, oznakowane kodem odpadu 18 01 04.
Odbiór odpadów odbywać się będzie w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego z jednostek organizacyjnych, w szczególności:
a. Szpital św. Tadeusza, ul. Doktora A. Rogalińskiego 3, Łuków - odbiór odpadów medycznych i niebezpiecznych zakaźnych musi odbywać się w każdy poniedziałek, środę i piątek w godz. od 08:00 do 14:00/
b. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Stoczku Łukowskim, ul. Piłsudskiego 32, Stoczek Łukowski - odbiór co 7 dni
c. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wandowie, Wandów 11 - odbiór co 14 dni,
d. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Wojcieszkowie, ul. Sienkiewicza 37 - odbiór co 14 dni
e. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Serokomli, ul. Nadstawna 15 - odbiór co 14 dni,
f. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jedlance, ul. Warszawska 17 - odbiór co 14 dni
g. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Trzebieszowie, Trzebieszów 92 - odbiór co 14 dni,
h. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Gręzówka 35a - odbiór co 14 dni,
i. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej ul. Al. Kościuszki 2a, Łuków - odbiór co 7 dni,
j. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Partyzantów 10 - odbiór co 7 dni,
k. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łukowie, ul. Partyzantów 15 - odbiór min. raz na miesiąc,
l. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Łukowie, ul. Cieszkowizna 13 - odbiór min. raz na miesiąc,
m. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Łukowie, ul. Konarskiego 3 - odbiór min. raz na miesiąc,
n. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Łukowie, ul. 11 listopada - 20 odbiór min. raz na miesiąc,
o. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Łukowie, ul. Siedlecka - 56 - odbiór min. raz na miesiąc,
p. Gabinet Medycyny Szkolnej przy I LO w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 41, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
q. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 4 w Łukowie, ul. Kryńskiego 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
r. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 2 w Łukowie, ul. Warszawska 88, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
s. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 1 w Łukowie, ul. Al. Kościuszki 10, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc,
t. Gabinet Medycyny Szkolnej przy ZS Nr 3 w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70, Łuków – odbiór ok. raz na miesiąc,
u. Gabinet Medycyny Szkolnej przy Zespole Placówek w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70a, Łuków - odbiór ok. raz na miesiąc.
w. Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Ciechominie, Ciechomin 43- odbiór co 14 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 178605,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590814,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590814,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMKA S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MPO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146249404

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590814,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-03 do 2024-10-03

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie pakietu nr 2 odmówił podpisania umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108912,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142155,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.