eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA FILHARMONII POMORSKIEJ W BYDGOSZCZY



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ
DLA FILHARMONII POMORSKIEJ W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Szwalbego 6

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-080

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa instytucja kulturalna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ
DLA FILHARMONII POMORSKIEJ W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33366adf-56ce-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034879/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3-PN-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy.
2. Zamawiający informuje, iż standardy jakościowe energii elektrycznej odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w:
 Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U.
z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.),
 Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2023 r. poz. 819),
 Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2022, poz. 2505 z późn. Zm.)
 szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora.
4. Wskazana poniżej oraz w załączniku Nr 1 do SWZ wartość zapotrzebowania na energię elektryczną, jest wartością szacunkową, która nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie
z ofertą Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia za dystrybucję odbywać
się będą na podstawie opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o.
5. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać
się będzie na warunkach określonych w ustawie – Prawo energetyczne
z dnia 10 kwietnia 1997 roku (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.),
oraz w zgodzie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
6. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są do Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej świadczonej
dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
7. Planowana (szacowana) do pobrania średnioroczna ilość energii elektrycznej wynosi: 180 000 kWh
8. Zamawiający zastrzega, że każdorazowa zmiana przepisów prawa umożliwiająca w szczególności "zamrożenie" stawek cen energii elektrycznej, będzie skutkowało zastosowaniem się do tych przepisów prawa.
9. Zamawiający oświadcza, że spełnia kryteria Odbiorcy uprawnionego, o którym mowa w art. 2 pkt 2 Ustawy o cenach maksymalnych - Ustawa z dnia 27 października 2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz.U. 2022, poz. 2243 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 349 563,91 złotych brutto, natomiast najtańsza oferta wynosiła 486 671,15 zł

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486671,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486671,15 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.