eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzień › Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Dobrodzień

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Dobrodzień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrodzień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dobrodzień

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-380

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 75 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 35 75 100 wew. 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobrodzien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dobrodzien.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3053f956-2fc0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Dobrodzień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3053f956-2fc0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073546/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Dobrodzień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7008538,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrodzieniu. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia obejmuje m. in. n/w roboty budowlane przeprowadzane w budynku Szkoły Podstawowej w Dobrodzieniu, ul. Piastowska 17, 46-380 Dobrodzień: a) roboty termomodernizacyjne budowlane (m. in. wymiana okien na okna z PVC, wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe, docieplenie stropodachów budynku), b) demontaż obecnie eksploatowanych opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego w technologii LED wraz z wykonaniem nowego okablowania, c) instalację gruntowych pomp ciepła z wymiennikami pionowymi, d) budowę instalacji fotowoltaicznej nr 1 i nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 4270727,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pludrach. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia obejmuje m. in. n/w roboty budowlane przeprowadzane w budynku Szkoły Podstawowej w Pludrach, Al. Wyzwolenia 48, 46-375 Pludry: a) roboty termomodernizacyjne budowlane (m. in. wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe, docieplenie stropodachów budynku), b) demontaż obecnie eksploatowanych opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w technologii LED wraz z wykonaniem nowego okablowania, c) wymianę instalacji c.o. (m. in. roboty demontażowe i instalacyjne, demontaż istniejącej instalacji grzewczej c.o. z wyłączeniem prowadzonej podtynkowo, niekolidującej z instalacją projektowaną oraz obiegu grzewczego (w tym rurarzu, grzejników i armatury), doprowadzonego do pomieszczeń w rozbudowanej części szkoły, montaż nowej instalacji grzewczej c.o., w tym rurarzu, grzejników płytowych niskopojemnościowych i armatury regulacyjno-odcinającej, przyłączenie projektowanej instalacji c.o. do projektowanych rozdzielaczy instalacyjnych w pomieszczeniu obecnej kotłowni, roboty budowlane odtworzeniowe związane z projektowanymi robotami instalacyjnymi, roboty tynkarskie, roboty malarskie), d) instalację gruntowych pomp ciepła z wymiennikami pionowymi, e) budowę instalacji fotowoltaicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1293521,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Turzy. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 3 zamówienia obejmuje m. in. n/w roboty budowlane przeprowadzane w budynku Szkoły Podstawowej w Turzy, ul. Kolejowa 27, 46-380 Turza: a) roboty termomodernizacyjne budowlane (m. in. docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku za pomocą styropianu, położenie tynku cienkowarstwowego, docieplenie cokołu i ścian fundamentowych budynku z zastosowaniem styropianu wraz z wykonaniem hydroizolacji, przebudowę podejść kanalizacji deszczowej, wymianę rur spustowych i rynien, wymianę okien na okna z PVC, wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe, docieplenie stropodachów, montaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, naprawę kominów i otworów wentylacyjnych, w tym roboty tynkarsko-malarskie, montaż elementów zdemontowanych z elewacji budynku, wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku i odtworzenie nawierzchni zdemontowanych), b) wymianę instalacji c.o. (m. in. roboty demontażowe i instalacyjne, demontaż istniejącej instalacji, montaż nowej instalacji grzewczej c.o. w tym rurarzu, grzejników płytowych niskopojemnościowych i armatury regulacyjno-odcinającej, przyłączenie projektowanej instalacji c.o. do projektowanych rozdzielaczy instalacyjnych w pomieszczeniu obecnej kotłowni, roboty budowlane odtworzeniowe związane z projektowanymi robotami instalacyjnymi, roboty tynkarskie, roboty malarskie), c) demontaż obecnie eksploatowanych opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego w technologii LED, d) instalację gruntowych pomp ciepła z wymiennikami pionowymi, e) budowę instalacji fotowoltaicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1444289,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi iż, oferta nr 1 dot. części nr 1 zamówienia z najniższą ceną (4 974 815,98 zł brutto) znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (3 990 000,00 PLN brutto), zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w ramach części nr 1 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4974815,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6584734,57 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi iż, oferta nr 1 dot. części nr 2 zamówienia z najniższą ceną (1 376 620,43 zł brutto) znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (960 000,00 PLN brutto), zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w ramach części nr 2 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1376620,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2725568,09 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi iż, oferta nr 1 dot. części nr 3 zamówienia z najniższą ceną (1 775 036,43 zł brutto) znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (1 380 000,00 PLN brutto), zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w ramach części nr 3 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1775036,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3509194,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.