eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › "Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmielewczyk@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e34ed6-f6d9-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003418/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369570/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz umiejętności uniwersalne dzieci dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin w ramach projektu „Zdolne przedszkolaki z gminy Pelplin z odwagą pójdą w świat”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 w ramach Osi 3 Edukacja, działania 3.1 „Edukacja Przedszkolna”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określony został Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używane, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać gwarancje oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
4. Meble i wyposażenie przeznaczone do użytkowania przez dzieci powinno posiadać odpowiednie cechy ergonomiczne i być przystosowane dla dzieci odpowiednio do ich wieku pod względem wysokości.
5. Wszystkie, pomoce dydaktyczne, meble, wyposażenie i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom obowiązujących dla danego asortymentu, tj. odpowiadać normom, posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające przedmiot zamówienia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca w dniu dostawy przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla asortymentu dokumenty.
6. Wszystkie meble, wyposażenie i urządzenia muszą posiadać dołączone instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim, które w dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
7. Wszystkie pomoce dydaktyczne, meble, wyposażenie i urządzenia danego rodzaju opisane w SWZ w więcej niż jednym egzemplarzu muszą być tożsame gatunkowo.
8. Dostarczane wyposażenie opisane w zadaniach (powtarzające się dla dzieci 3- i 4-letnich oraz 5- i 6-letnich) w ramach zadań musi być jednakowe dla danego asortymentu produktów.
9. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia wyposażenia, dokonania jego rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w przedszkolach zlokalizowanych na terenie Gminy Pelplin (Przedszkole Nr 1 i Przedszkole Nr 2 w Pelplinie, Przedszkole w Rudnie, Przedszkole w Kulicach, Przedszkole w Rajkowach).
10. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z wyprzedzeniem minimum trzydniowym telefonicznie lub mailowo, o zamiarze dostarczenia przedmiotu zamówienia.
11. Dostawy winny być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
12. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy.
13. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były znaczone zgodnie z danymi określonymi w pomocniczym formularzu cenowym (nr pozycji oraz nazwa). W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany będzie przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty.
14. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny dla wybranych przedmiotów nie mogą być wyższe niż określone w Taryfikatorze towarów i usług stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39161000-8 - Meble przedszkolne

39130000-2 - Meble biurowe

39121000-6 - Biurka i stoły

39112000-0 - Krzesła

39111000-3 - Siedziska

39531000-3 - Dywany

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39141300-5 - Szafy

39143116-2 - Łóżeczka

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

30213100-6 - Komputery przenośne

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642002,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834376,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642002,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLADREW Urszula Muża-Klamann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190938233

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642002,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.