Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350176/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00375226/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu informatycznego” w ramach projektu ”Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16
1.5.2.) Miejscowość: Rychwał
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 248 10 01
1.5.8.) Numer faksu: 63 248 10 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umg_rychwal1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu informatycznego” w ramach projektu ”Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6af21d-34d6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040936/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu informatycznego realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350176/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej− Serwer - 1 szt.
− Serwer logów - 1 szt.
− Rozbudowa systemu kopii zapasowych - 1 szt.
− System bezpieczeństwa UTM - 1 szt.
− System wideokonsultacyjny do zdalnej pracy - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 120800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – Dostawa stacji roboczych− Stacja robocza - 9 szt.
− Laptop - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 50273,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia kwotę 210 420,00zł brutto w tym na Część 1 – Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej – 148 584,00 zł, na Część 2– Dostawa stacji roboczych – 61 836,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta na Część 2 – Dostawa stacji roboczych przez firmę „e-Tech” Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź na kwotę 65 757,63 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia kwotę 210 420,00zł brutto w tym na Część 1 – Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej – 148 584,00 zł, na Część 2– Dostawa stacji roboczych – 61 836,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta na Część 2 – Dostawa stacji roboczych przez firmę „e-Tech” Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź na kwotę 65 757,63 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65757,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65757,63 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- SVA/BZ/4620-7/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.