Og³oszenie z dnia 2024-07-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00527374/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej budynków i mienia IPPT PAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326026
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Pawiñskiego 5B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ippt.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ippt.pan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej budynków i mienia IPPT PAN
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7586f47a-eb98-42cd-9256-8956ec57538b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00437824
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00243628/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej budynków i mienia IPPT PAN.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ipptpan3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ipptpan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdzia³em XIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.434.2024.US.TP1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie sta³ej, bezpo¶redniej, jednoosobowej, ca³odobowej ochrony fizycznej budynków i mienia Instytutu Podstawowych Problemów Techniki PAN zlokalizowanych przy ul. Pawiñskiego 5b w Warszawie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji zawiera Za³±cznik 2 do SWZ – Zakres ochrony IPPT PAN oraz w Za³±czniku 3 do SWZ – Podstawowe obowi±zki pracownika ochrony.
3. W celu uzyskania wszystkich niezbêdnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania ofert Zamawiaj±cy wymaga dokonania przez Wykonawcê wizji lokalnej obiektu, na którym ma byæ realizowana us³uga ochrony. W wizji lokalnej mog± uczestniczyæ upowa¿nieni na pi¶mie przedstawiciele Wykonawcy. Z uwagi na równe traktowanie potencjalnych Wykonawców termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzieñ 07.08.2024 r. w godzinach 09:00-14:00, po uprzednim potwierdzeniu uczestnictwa w wizji lokalnej zg³oszonej na adres e-mail przetargi@ippt.pan.pl
4. Brak udzia³u w wizji lokalnej w powy¿szym terminie bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
5. Maksymalna ilo¶æ roboczogodzin ¶wiadczenia us³ugi w ramach niniejszego zamówienia wynikaj±ca z terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ wynosi 15 312 roboczogodzin.
6. Miesiêczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikaæ bêdzie z realnie przepracowanych godzin przez pracowników ochrony.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust.1 i 2 ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie czynno¶ci zwi±zane z ochron± fizyczn± budynku Zamawiaj±cego, ³±cznie z osobami na zastêpstwo, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê.
8. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik 11 do SWZ;
9. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa powy¿ej na okres od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca bêdzie obowi±zany do zatrudnienia na to miejsce inn± osobê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie w III kwartale 2026 roku4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Pracowników
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e o udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u postawione w postêpowaniu.2. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w powy¿szym zakresie ¿adnych wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
3. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wyznacza nastêpuj±ce warunki udzia³u
w zakresie wskazanym w:
1) art. 112 ust. 2 pkt 4) w zwi±zku z art. 116 Pzp dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunku: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1).1. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, ¿e wykonuje co najmniej
2 us³ugi ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej (ka¿da trwaj±ca nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku), o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 300.000,00 z³ brutto (z VAT) ka¿da, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane nale¿ycie, w tym:
a) Co najmniej jedno ze wykazanych zamówieñ powinno byæ realizowane
w obiektach o podobnym przeznaczeniu jak obiekt Zamawiaj±cego – instytucje lub firmy w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej ;
b) Co najmniej jedno z wykazanych zamówieñ winno obejmowaæ us³ugê ochrony fizycznej obiektu wyposa¿onego w System sygnalizacji po¿arowej, zawieraj±cej urz±dzenia sygnalizacyjno - alarmowe (czujki po¿arowe, rêczne ostrzegacze po¿arowe) i steruj±c± prac± urz±dzeñ przeciwpo¿arowych.
W przypadku zamówieñ obecnie wykonywanych (nie zakoñczonych), warto¶æ zrealizowanej czê¶ci zamówienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert, nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 300.000,00 z³ brutto (z VAT) i okres ¶wiadczenia wynosi min.
1 rok.
UWAGA: Przez 2 us³ugi Zamawiaj±cy rozumie us³ugi ¶wiadczone w ramach
2 odrêbnych umów (zamówieñ) ¶wiadczonych na rzecz ró¿nych Zamawiaj±cych.
1).2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
a) czterema osobami – pracownikami ochrony, sprawnymi fizycznie
i intelektualnie:
(i) wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
(ii) posiadaj±cymi co najmniej trzyletni sta¿ pracy w ochronie;
(iii) posiadaj±cymi do¶wiadczenie w ochronie budynków biurowych, w tym
w zabezpieczaniu obiektów wyposa¿onych w system sygnalizacji po¿arowej pod³±czonej do monitoringu po¿arowego i steruj±c± prac± urz±dzeñ przeciwpo¿arowych;
b) jedn± osob± - pracownikiem wpisanym na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, który bêdzie odpowiedzialny za nadzór
i koordynowanie prac zwi±zanych z realizacj± us³ugi ochrony;
c) potencja³em technicznym, tj. grup± interwencyjn± sk³adaj±c± siê z co najmniej dwóch pracowników ochrony wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, wyposa¿on± w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego (np. pa³ka, paralizator itp.) oraz pojazd, której zadaniem bêdzie, w przypadku zg³oszenia zagro¿enia lub potrzeby wsparcia, dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 minut w dzieñ i nie d³u¿szym ni¿ 5 minut w nocy, od momentu otrzymania informacji.
UWAGA ! Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci wykazywania jednej osoby
w celu spe³nienia kilku warunków, okre¶lonych w pkt 1).2.
1).3. zapewni pracownikom ochrony w³asne ¶rodki ³±czno¶ci i wszelkie inne ¶rodki gwarantuj±ce prawid³ow± realizacjê zamówienia, m.in. telefony komórkowe, urz±dzenia ³±czno¶ci krótkofalowej, latarki – sk³adaj±c stosowne o¶wiadczenie.
1).4. w czasie realizacji zamówienia zapewni zewnêtrzne stanowisko kierowania
i kontroli pracowników ochrony, umo¿liwiaj±ce wspomaganie dzia³añ w przypadku zaistnienia zagro¿enia (np. dzia³anie grupy interwencyjnej, wezwanie policji) - poprzez z³o¿enie odpowiedniego o¶wiadczenia.
2) art. 112 ust. 2 pkt 2) Pzp dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Okre¶lenie warunku: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 poz. 1995 ze zm.).
3) art. 112 ust. 2 pkt 3) Pzp dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Okre¶lenie warunku: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony w przypadku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 PLN. Wykonawca musi posiadaæ dokument potwierdzaj±cy op³acenie polisy.
Uwaga:
Ubezpieczenie powinno spe³niaæ warunki okre¶lone powy¿ej i obejmowaæ ca³y okres realizacji umowy, a je¿eli obejmuje okres krótszy, wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do przed³o¿enia kontynuacji ubezpieczenia przed zakoñczeniem okresu ubezpieczenia polisy posiadanej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 8.000,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy,00/100 z³otych). Szczegó³owe informacje zawarte s± w rozdziale XVI SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dzia³aj±c na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej Umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) zmiana terminu umowy – gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od nich, np. wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniem si³y wy¿szej (klêska ¿ywio³owa, niepokoje spo³eczne, dzia³ania militarne itp.);
W przypadku wyst±pienia powy¿szych okoliczno¶ci, w zakresie maj±cym wp³yw na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonania przedmiotu umowy
w sposób nale¿yty.
3) zmiana terminu p³atno¶ci - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiaj±cego, z przyczyn od niego niezale¿nych;
4) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzêdowej stawki podatku VAT;
5) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê
6) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
- pod warunkiem, ¿e okoliczno¶ci wskazane w pkt.4-6 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5 i 6, wykonawca zobowi±zany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wp³ynê³y na wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy, w szczególno¶ci do z³o¿enia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie p³acy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmian±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania przedstawienia przez wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych zasadno¶æ z³o¿enia takiego o¶wiadczenia oraz wzrost kosztów.
3. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych powy¿ej okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania takich zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
4. Zmiana zapisów umowy jest mo¿liwa tylko za zgod± Zamawiaj±cego, oraz musi byæ wyra¿ona w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem niewa¿no¶ci). Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ tak¿e innych zmian w umowie gdy zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i bêd± le¿a³y w interesie publicznym.
6. Przepisy zawarte w powy¿szych ustêpach nie wykluczaj± dokonania nieistotnych zmian postanowieñ umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Dopuszczalne bêd± zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o to zamówienie, czy te¿ na wynik postêpowania o udzielenie tego zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ipptpan.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 12:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajduj±cym siê przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Orla 3 m 5, czê¶æ nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urz±dzeñ spe³niaj±cych wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzêdzu przy ulicy Grudziñskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddzia³ów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony w systemie videonadzoru dla Ogrodu Botanicznego IHAR-PIB w Bydgoszczy".
- Ochrona fizyczna obiektu, wraz z przyleg³ym terenem, po³o¿onego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B", prowadzonego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Ro¶lin i Nasiennictwa w Poznaniu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenów Morskiego Instytutu Rybackiego - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzêdu Statystycznego w Bydgoszczy Oddzia³ we W³oc³awku wraz z przyleg³ymi terenami
- ZGN.26-25/7 - Postêpowanie na ochronê imprez wraz z wydarzeniami towarzysz±cymi w ramach zadania ¯agle 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzêdu Pracy w £odzi (czê¶æ I)
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.