Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361961/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00372653/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00378890/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00382838/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelski w ramach projektu: „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Grunwaldzkie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846644411 do 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-tomaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-tomaszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzoztl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelski w ramach projektu: „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0bdbf39-1512-430e-ad91-d18b968237c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015189/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelski w ramach projektu: „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr 03OW/7528/I/2024 zawartej w dniu 18 marca 2025 r. z Narodowym Funduszem Zdrowia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZZ.251.49.2025.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Sprzęt medyczny, w skład, którego wchodzą:1. Aparat EKG – 1 szt.
2. Detektor przepływu Doppler – 1 szt.
3. Pulsoksymetr przenośny - 5 szt.
4. Miernik Bilirubiny – 1 szt.
5. Wizualizator naczyniowy (skaner żył )- 1 szt.
6. Holter Ciśnieniowy ( Rejestrator holtera RR (CIŚNIENIOWY) wraz z systemem (oprogramowania) do odczytu i analizy danych - 2 szt.
7. Holter EKG (REJESTRATOR HOLTEROWSKI 3 I 12 KANAŁOWY EKG – 2 szt.
Wraz z systemem (oprogramowania) do odczytu i analizy danych - 1 szt.
8. Aparat KTG - 1 szt.
9. Aparat USG Przenośny - 1 szt.
10. Lodówka z monitoringiem temperatury - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
33192210-7 - Stoły do badania
33112320-7 - Urządzenia Dopplera
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 247910,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. Część 2 zamówienia – Drobny sprzęt i wyposażenie medyczne, w skład, którego wchodzą:1. Waga medyczna ze wzrostomierzem – 2 szt.
2. Waga medyczna dla niemowląt – 1 szt.
3. Elektroniczna waga dla niemowląt-przenośna -1 szt.
4. Otoskop- 4 szt.
5. Detektor tętna płodu - 2 szt.
6. Fantom do nauki samobadania piersi - 1 szt.
7. Aparat do pomiaru ciśnienia krwi - 5 szt.
8. Termometr elektroniczny - 5 szt.
9. Tablice typu Ishary – 1 kpl.
10. Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
33127000-6 - Urządzenia do analizy immunologicznej
4.5.5.) Wartość części: 23946,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3. Część 3 zamówienia – Wyposażenie i meble medyczne, w skład, którego wchodzą:1. Kozetka lekarska – 4 szt.
2. Stół do badania niemowląt - 1 szt.
3. Asystor medyczny – 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Regały
33192000-2 - Meble medyczne
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 14552,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245026,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245026,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245026,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLASTMED Grzegorz Żuchnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-233-45-75
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 50A lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-337
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"K L A S T M E D" GRZEGORZ ŻUCHNIK
jakie przetargi wygrała firma
"K L A S T M E D" GRZEGORZ ŻUCHNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245026,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23605,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23605,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23605,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLASTMED Grzegorz Żuchnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-233-45-75
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 50A lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-337
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"K L A S T M E D" GRZEGORZ ŻUCHNIK
jakie przetargi wygrała firma
"K L A S T M E D" GRZEGORZ ŻUCHNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23605,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16092,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLASTMED Grzegorz Żuchnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-233-45-75
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 50A lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-337
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"K L A S T M E D" GRZEGORZ ŻUCHNIK
jakie przetargi wygrała firma
"K L A S T M E D" GRZEGORZ ŻUCHNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Obsługa wyciągu narciarskiego na Białej Górze w Justynówce"
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim.
- Ubezpieczenia komunikacyjne dla Powiatu Tomaszowskiego
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS"
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych w ramach projektu: "W aktywności i integracji siła!"
- Sukcesywne dostawy sprzętu do zabiegów nerkozastępczych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli medycznych dla SPZOZ w Golczewie
- Zakup urządzeń i sprzętów medycznych przeznaczonych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Dostawa zasobów niezbędnych do realizacji zadań z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - łóżka mobilne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





