eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-126971fa-40c1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 770000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Kozienicach obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 87450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Łosicach obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 41327,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Mławie obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 123619,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w Płońsku obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 142323,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Przysusze obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 42985,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Węgrowie obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 139758,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Żurominie obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 59498,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP w: Żyrardowie obejmujące:
 wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów, wydawanie orzeczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
 uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
 przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
 wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi i uprzywilejowanymi,
 wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju
po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
 wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
 wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 112680,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w Kozienicach

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 8170,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w Żyrardowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 12190,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852

7.3.3) Ulica: Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonywanie badań laboratoryjnych - Laboratorium Analiz Medycznych „Medica” s.c, ul. Słowackiego 48A w Radomiu, Punkt pobrań, ul. 1905 Roku 20


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie nr 2 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135797,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135797,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Państwowy Instytut Medyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5214004558

7.3.3) Ulica: Wołoska 137

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-507

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135797,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140283,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155703,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140283,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661019200

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 2

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140283,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42985,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852

7.3.3) Ulica: Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106033,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106033,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106033,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8241545030

7.3.3) Ulica: Kościuszki 15

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106033,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65623,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65623,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65623,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Państwowy Instytut Medyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5214004558

7.3.3) Ulica: Wołoska 137

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-507

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65623,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie nr 8 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852

7.3.3) Ulica: Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11094,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20908,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11094,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852

7.3.3) Ulica: Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11094,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy punktu 8.3 ogłoszenia - Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy od dat wskazanych poniżej dla każdego zadania:
Zadanie nr 1: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 3: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 4: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 5: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 6: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 7: od dnia zawarcia umowy,
Zadanie nr 9: 03.01.2024 r,
Zadanie nr 10: od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.