Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509463/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku internatu segment A przy ZSCKR w Różańcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W RÓŻAŃCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000098186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Różaniec Pierwszy 94
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846899382
1.5.8.) Numer faksu: 846899346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsarozaniec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsarozaniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynku internatu segment A przy ZSCKR w Różańcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cdb35d3-60c8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00378697/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i remont budynku internatu segment A przy ZSCKR w Różańcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePuaPu dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
adres ESP Zamawiającego(skrytki ePUAP)
c) poczty elektronicznej : zsarozanie@op.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: zsarozaniec.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Agnieszka Wardach
tel. (+48) 846899346
fax. (+48) 846899382
e-mail: zsarozanieciodo@op.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane instalacyjne - podłączenia:
1) Główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu
2) Wewnętrzne linie zasilające (dla R0, R1, R2, R3)
3) Rozdzielnica elektryczna R0
4) Rozdzielnica elektryczna R1
5) Rozdzielnica elektryczna R2
6) Rozdzielnica elektryczna R3
7) Instalacja oświetlenia ogólnego- parter
8) Instalacja gniazdowa - parter
9) Instalacja oświetlenia awaryjnego - parter
10) Sieć komputerowa, instalacja TV, monitoring CCTV IP– parter
11) Instalacja oświetlenia ogólnego – piętro I
12) Instalacja gniazdowa – piętro I
13) Instalacja oświetlenia awaryjnego – piętro I
14) Sieć komputerowa, instalacja TV, monitoring CCTV IP – piętro I
15) Instalacja oświetlenia ogólnego – piętro II
16) Instalacja gniazdowa – piętro II
17) Instalacja oświetlenia awaryjnego – piętro II
18) Sieć komputerowa, instalacja TV, monitoring CCTV IP – piętro II
19) Instalacja oświetlenia ogólnego – piętro III
20) Instalacja gniazdowa – piętro III
21) Instalacja oświetlenia awaryjnego – piętro III
22) Sieć komputerowa, instalacja TV, monitoring CCTV IP – piętro III
23) Szafa Rack
24) Urządzenia aktywne TV
25) System oddymiania klatka schodowa
26) System SAP i DSO
27) Pomiary i próby po montażowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312300-0 - Instalowanie anten
45314100-2 - Instalowanie central telefonicznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314310-7 - Układanie kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - Cena.
Kryterium - Okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., składa się, pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnej oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw dowykluczenia z postępowania, Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., składa się, pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.
2) Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w sposóbokreślony powyżej w pkt 1) dotyczy również oświadczenia składanego na wezwanie w trybie art. 128ust. 1 ustawy Pzp.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimkażdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SWZ.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawcapowołuje się na jego zasoby – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2b do SWZ.
5) Wykonawca, w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówieniaPodwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby (jeżeli jest już znany na etapie składania oferty),przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczeniePodwykonawcy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcyz postępowania – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2c do SWZ.
6) Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie, podmiotów udostępniających zasobyoraz Podwykonawców składane są w formie określonej powyżej w pkt 1).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń i dokumentów.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
5. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, musi mieć formę elektroniczną pod rygorem nieważności oraz być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę do tego umocowaną.
6. Pełnomocnictwo przekazuje się w formach określonych w Rozdziale VII.
7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 2) W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ b) ePUAP, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal adres ESP Zamawiającego (skrytki ePUAP):
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.