eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodowiceDostawa wyposażenia w ramach zadania pn. "Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁODOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Włodowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-421

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wlodowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.wlodowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-983d655e-35b0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025557/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie dziennego domu Senior+ w Rzędkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.074.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Wyposażenie - meble
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - mebli w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 2.1 rozdział 3 SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, wolne od wad, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Przedmiot umowy winien być złożony / podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zmówienia.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39130000-2 - Meble biurowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39143200-8 - Meble do jadalni

39516100-3 - Meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 65620,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Wyposażenie - sprzęt RTV i AGD
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - sprzętu RTV i AGD w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 2.2 rozdział 3 SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Przedmiot umowy winien być podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zmówienia.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

4.5.5.) Wartość części: 23050,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Wyposażenie - sprzęt rehabilitacyjny
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 2.3 rozdział 3 SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Przedmiot umowy winien być podłączony / ustawiony / zamontowany oraz gotowy do użytkowania. Sprzęt rehabilitacyjny musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. Poz 974).
4. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zmówienia.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 37200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Wyposażenie gastronomiczne i pozostałe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego i pozostałego w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 2.4 rozdział 3 SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Przedmiot umowy winien być zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zmówienia.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 8710,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia: Wyposażenie - rolety wewnętrzne
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - rolet wewntrznych w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior + w Rzędkowicach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 2.5 rozdział 3 SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Przedmiot umowy winien być zamontowany oraz gotowy do użytkowania.
4. Zamawiający wymaga by gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zmówienia.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54021,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54021,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DRZEWIARZ-BIS” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 466-027-00-38

7.3.3) Ulica: K. Wyszyńskiego 46A

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54021,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51206,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-290-27-20

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2022-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36759,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40625,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36759,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wspólnicy spółki cywilnej: 1) 1. KNS Przemysław Wielgo 2. PRZEMYSŁAW WIELGO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA, 2) HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP spółki cywlinej: 959-195-67-22

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36759,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2022-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11943,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37429,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11943,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wspólnicy spółki cywilnej: 1) 1. KNS Przemysław Wielgo 2. PRZEMYSŁAW WIELGO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA, 2) HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP spółki cywlinej: 959-195-67-22

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11943,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2022-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6468,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24538,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6468,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wspólnicy spółki cywilnej: 1) 1. KNS Przemysław Wielgo 2. PRZEMYSŁAW WIELGO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA, 2) HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP spółki cywlinej: 959-195-67-22

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6468,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.