eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDostawa używanej pługo-piaskarki na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanej pługo-piaskarki na potrzeby zimowego
utrzymania dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OSTROWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 37

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55

1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanej pługo-piaskarki na potrzeby zimowego
utrzymania dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96b81dd-56a2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036809/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa używanej pługo-piaskarki na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415405/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.I.272.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na dostawie używanej pługo-piaskarki na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych zgodnie z niżej opisanymi parametrami
i wyposażeniem:
1) Nośnik (Pojazd):
a. Pojazd: rok prod. min. 2008,
b. Napęd: 4 x 4 lub 4 x 2,
c. Skrzynia biegów: manualna lub automatyczna
d. Moc: od 200 KM do 350 KM,
e. Pojemność silnika: od 5000 cm³ do 7900 cm ³,
f. Przebieg: do 100 000 km,
g. Paliwo: diesel,
h. Pojazd winien spełniać wymagania normy emisji spalin minimum EURO 5,
i. Sterowanie pługiem i piaskarką z kabiny,
j. Gwarancja min. 3 m-ce.
2) Piaskarka - solarka:
a. Piaskarka: rok prod. min. 2008,
b. Pojemność: od 5,5 m³ do 7 m³,
c. Ładowność: min. 5500 kg,
d. Piaskarka w pełni kompatybilna z pojazdem,
e. Gwarancja min. 3 m-ce.
3) Pług:
a. Kompatybilny z pojazdem,
b. Sterowanie pługa z kabiny pojazdu,
c. Praca w trybach roboczych, t.j. odgarnianie w prawo, w lewo, podnoszenie góra – dół,
d. Szerokość robocza pługa min. 2,5 m, maksymalnie 3m,
e. Gwarancja min. 3 m-ce.
4) Pozostałe wymagania:
a. Dostawca odpowiada za prawidłową konfigurację urządzeń z pojazdem,
b. Dostawca przekaże najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu dostawy dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wraz z aktualnym przeglądem technicznym,
c. Dostawa loco Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Siennieńska 322,
d. Pojazd w pełni sprawny technicznie, gotowy do użytkowania,
e. Termin płatności 30 dni.

Dodatkowo szczegółowo przedmiot zamówienia i sposób jego wykonania zamówienia opisują projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, ponieważ
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.