eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytnoRemont drogi gminnej na odcinku Maluszyn - Ciężkowiczki.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi gminnej na odcinku Maluszyn - Ciężkowiczki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYTNO

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Żytno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398681

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Krótka 4

1.4.2.) Miejscowość: Żytno

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-532

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 34 3277001

1.4.8.) Numer faksu: 34 3269010

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@zytno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437205

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00429459

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. „Remont drogi gminnej na odcinku Maluszyn - Ciężkowiczki”. Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi:
1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,240 km,
2) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km na poziomie 20% - 1792,000 m2,
3) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 8960,000 m2,
4) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 6888,000 m2,
5) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 8960,000m2,
6) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m2 - 2240,000 m2,
7) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm roboty na poszerzeniach - 2240,000 m2,
8) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Krotność = 2 - 2240,000 m2,
9) słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - wymiana istniejącego znaku - 4 szt,
10) przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 4 szt.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatkach do SWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1. Przedmiar robót ( w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego). 2. Projekt umowy. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 4. Specyfikacja techniczna.

3.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wytyczenie geodezyjne inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej co najmniej:
a) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z opisem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
b) zestawienie wbudowanych materiałów,
c) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
d) protokoły z badań (jeśli wystąpiły) wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
e) potwierdzenie geodezyjne wykonanych ilości robót.

Po zmianie:
1. „Remont drogi gminnej na odcinku Maluszyn - Ciężkowiczki”. Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi:
1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,240 km,
2) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km na poziomie 5% - 515,200 m2,
3) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 10304,000 m2,
4) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa wiążąca) - 10304,000 m2,
5) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 10304,000m2,
6) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m2 - 2240,000 m2,
7) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm roboty na poszerzeniach - 2240,000 m2,
8) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu. Krotność = 2 - 2240,000 m2,
9) słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - wymiana istniejącego znaku - 4 szt,
10) przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 4 szt.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatkach do SWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1. Przedmiar robót ( w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego). 2. Projekt umowy. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 4. Specyfikacja techniczna.

3.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wytyczenie geodezyjne inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej co najmniej:
a) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z opisem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
b) zestawienie wbudowanych materiałów,
c) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
d) protokoły z badań (jeśli wystąpiły) wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
e) potwierdzenie geodezyjne wykonanych ilości robót.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-10-20 11:00

Po zmianie:
2023-10-23 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-10-20 11:30

Po zmianie:
2023-10-23 11:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.