eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaBUDOWA DROGI - ULICY RUBINOWEJ W LUBANIU



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI – ULICY RUBINOWEJ W LUBANIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DROGI – ULICY RUBINOWEJ W LUBANIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d20d7d3-3a5f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031467/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 BUDOWA DROGI – ULICY RUBINOWEJ W LUBANIU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2022.RJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 901967,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi tj. ul. Rubinowej w Lubaniu o łącznej długości ok. 350 m w następującym zakresie:
1.1. Część odcinka D1 o długości ok. 200 m obejmująca wykonanie jezdni wraz z odgałęzieniem o długości ok. 50 m z kostki betonowej o grubości 8 cm wibroprasowanej TT w kolorze szarym, wykonanie zjazdów z kostki betonowej o grubości 8 cm wibroprasowanej w kolorze grafitowym, wykonanie chodników z kostki betonowej 20x20x6 z fakturą granitu (posypką) w kolorze czerwonym, wykonanie obramowań z krawężników i obrzeży, wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o długości ok 100 m wraz z studniami i wpustami (Wszystkie wpusty uliczne z betonu klasy min. C35/45 o średnicy wew. 500 mm z częścią osadową o głębokości min. 0,5 m, betonowymi pierścieniami odciążającymi i koszami osadnikowymi ze stali ocynkowanej lub tworzywa. Poszczególne elementy łączone na uszczelkę gumową. Dopuszcza się studzienki wpustowe w wykonaniu monolitycznym. Kraty wpustowe klasy D400 KN z zawiasem i zamkiem wg PN-EN 124-4:2015-07)
1.2. Odcinek D5 o długości ok 150 mb obejmujący wykonanie ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej o grubości 8 cm. wibroprasowanej TT w kolorze szarym wraz z krawężnikami, wykonanie krat wpustowych wraz z pierścieniami oraz regulacji (Wcześniej została wykonana sieć kanalizacji wraz z wpustami ulicznymi. Kraty wpustowe klasy D400 KN z zawiasem i zamkiem wg PN-EN 124-4:2015-07)
1.3. Niezbędna przebudowa urządzeń infrastruktury podziemnej;
1.4. Oznakowanie drogi;
1.5. Roboty towarzyszące
2. Kolorystykę, fakturę i kształt materiałów do budowy nawierzchni należy dopasować do istniejących.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca:
3.1. Projekt budowlano-wykonawczy branża drogowa i sanitarna.
3.2. Załącznik graficzny – Rubinowa zakres.
3.3. Docelowa organizacja ruchu.
3.4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 867858,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 867858,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "SZELBRUK" PIOTR SZELA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891915553

7.3.3) Ulica: Mirachowska

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86785889 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.