Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409094/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup mikrobusu 9 - osobowego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
w Krzyżanowicach”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3655801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup mikrobusu 9 - osobowego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznejw Krzyżanowicach”,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4179d4d-6ca9-412e-809c-912612e61d94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043690/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup mikrobusu 9 - osobowego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.156.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup mikrobusu 9 - osobowego dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach”, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), w ramach projektu „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D. Opis parametrów techniczno – użytkowych znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
I. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Mikrobus 9-osobowy, będący przedmiotem dostawy oraz jego elementy jak również wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, o najwyższym standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad prawnych i fizycznych w tym w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych oraz nie mogą wobec niego zgłaszać roszczeń osoby trzecie. Pojazd nie może być przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia oraz spełniać wszelkie normy dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce.
2. Przedmiot zamówienia musi być niezarejestrowany i wyprodukowany nie później niż w 2025 roku, nieużywany, sprawny technicznie, gotowy do użytkowania.
3. Przedmiot zamówienia oraz wyposażenie muszą być dopuszczone do obrotu i używania oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 502 ze zm.) oraz w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1251 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
4. Wykonawca oświadcza, że pojazd będący przedmiotem dostawy spełnia wszystkie standardy jakościowe i techniczne wynikające z funkcji i przeznaczenia, posiada wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty oraz spełnia właściwe normy.
5. Wykonawca oświadcza, że w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu i przeniesie na Zamawiającego prawo własności do kompletu dokumentów - m. in.: kartę pojazdu, książkę gwarancyjną pojazdu ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, książkę przeglądów serwisowych, deklarację zgodności CE, oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub na nośniku elektronicznym np.: płyta CD) oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim oraz dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin), umożliwiające rejestrację oraz jego prawidłowe korzystanie.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
7. Wymagania dotyczące serwisu:
a) przynajmniej jedna autoryzowana przez producenta samochodu stacja obsługi, w której można dokonywać napraw gwarancyjnych i przeglądów okresowych dostarczonego samochodu musi znajdować się w odległości około 40 km od siedziby dostawy,
8. Gwarancja - minimum 24 miesiące (2 lata) gwarancji producenta pojazdu.
9. Opis warunków gwarancji zawarty został we wzorze umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carrara Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462292869
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu niezależnych łącz internetowych na potrzeby 24 jednostek Resortu Finansów
- "KPP Mława - remont pomieszczeń" ROBOTY BUDOWLANE BĘDĄ REALIZOWANE W CZYNNYM OBIEKCIE
- Zakup i dostawa systemu UTM w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych - część II
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
- Dostawa serwera oraz licencji dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodu osobowego, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
- Zakup samochodu dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli
- Dostawa samochodu 9-osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczanie
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego na potrzeby kontroli powietrza"- powtórka III
- Likwidacja barier transportowych polegająca na zakupie mikrobusa na potrzeby działalności bieżącej Warsztatów Terapii Zajęciowych w Legnickim Polu II
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.