eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeWykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowanymi obwodami zasilającymi 230V w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37



Ogłoszenie z dnia 2025-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowanymi obwodami zasilającymi 230V w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 37

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagryfice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgryfice.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowanymi obwodami zasilającymi 230V w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece1edc0-ee8d-49dc-b8e7-9d633cb47f74

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044080/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja i modyfikacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Gryficach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPG.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci IT (LAN) oraz sieci elektrycznej w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach wraz z dostawą sprzętu aktywnego i pasywnego sieci - prace uciążliwe należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ. Przedmiot zamówienia według zakresu obejmuje: Okablowanie strukturalne LAN (miedziane i światłowodowe) wraz z osprzętem tj. punktami dystrybucyjnymi, szafami RACK, panele, gniazda, itd. - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 2, wraz z załącznikami.
1) Przeniesienie centrali telefonicznej z pomieszczenia 7, parter Urzędu Miejskiego, do pomieszczenia serwerowni na 3 piętrze wraz z okablowaniem - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 2, wraz z załącznikami.
2) System klimatyzacji - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 3, wraz z załącznikami.
3) Instalację elektryczną - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 4, wraz z załącznikami.
4) Systemy teletechniczne, kontrolę dostępu, SSWIN, system monitorowania i wizualizacji parametrów środowiskowych obu serwerowni oraz LPD, itd. - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 5, wraz z załącznikami.
5) Dostawę wraz z instalacją i konfiguracją urządzeń sieciowych, w tym Switchy szkieletowych, switchy dostępowych, switchy szkieletowych POE - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 6, wraz z załącznikami.
6) Prace aranżacyjne związane z adaptacją pomieszczenia serwerowni na 3 piętrze budynku Urzędu Miejskiego na cele systemów IT - Szczegółowy opis zadania: "Projekt techniczny rew. 1.1", rozdział 7, wraz z załącznikami
7) Wykonanie pomiarów technicznych okablowania oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Zakres prac wynikający z dokumentu "Projekt techniczny rew. 1.1" wraz z załącznikami obejmuje następujące pomieszczenia:
1) Piwnica - dotyczy tylko pomieszczenie serwerowni,
2) I piętro - kompleksowy zakres prac we wszystkich pomieszczeniach biurowych,
w tym wymiana sieci LAN, elektrycznej, LPD, itd.
3) III piętro - dotyczy tylko pomieszczenie serwerowni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Zamawiający zgodnie z treścią art. 222 ust.4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 498.155,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 718.443,00 zł. Zamawiający po przeanalizowaniu możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.